Show more Show less

89854

KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBULENTNIM VREMENIMA

41,81
not available
ISBN ISBN: 978-953-246-082-7
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2009

About the book KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBULENTNIM VREMENIMA

Kaotika je strateški radni okvir namjenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.

Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetrima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanjije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigrati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.

About the book - KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBULENTNIM VREMENIMA

1. SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE
(Što je tržišna turbulencija?, Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos)

2. POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE
(Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu,
Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka,
Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije,
Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda,
Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena,
Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju,
Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza,
Podcjenjivanje dobavljača i distributera)

3. MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE  RANJIVOŠĆU I  PRILIKAMA
(Izrada sustava za rano upozoravanje, Izrada ključnih scenarija, Odabir scenarija i strategije)

4. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA
(Upravljački sustav Chaotics, Financije i informacijska tehnologija, Proizvodnja/operacije, Kupnja/nabava, Ljudski potencijali)

5. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA
Česte marketinške reakcije na krize, Strateški marketinški odgovori na krize, Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli, Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli)

6. DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA
(Održivost poslovnih pothvata)

Translator/s
Jagoda Poropat Darrer
Publisher/s
ISBN
978-953-246-082-7
Binding
soft
Year of issue
2009
Number of pages
209
Format
23 x 15 cm

Same author products

-20%MARKETING FOR HOSPITALITY AND TOURISM (eng.)Antikvarijat
8,49 10,62 
Lowest price in last 30 days:10,62 
-20%PRINCIPLES OF MARKETING - eight edition (eng.)Antikvarijat
8,49 10,62 
Lowest price in last 30 days:10,62 
-20%SUOČAVANJE S KAPITALIZMOMAntikvarijat
12,74 15,93 
Lowest price in last 30 days:15,93 
-20%KOTLER O MARKETINGUAntikvarijat
14,86 18,58 
Lowest price in last 30 days:18,58 
-20%UPRAVLJANJE MARKETINGOM (12. izd.)Antikvarijat
26,54 33,18 
Lowest price in last 30 days:33,18