Prikaži više Prikaži manje

89854

KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBULENTNIM VREMENIMA

41,81
nije dostupno
ISBN ISBN: 978-953-246-082-7
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2009

O knjizi KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBULENTNIM VREMENIMA

Kaotika je strateški radni okvir namjenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.

Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetrima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanjije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigrati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.

O knjizi - KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBULENTNIM VREMENIMA

1. SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE
(Što je tržišna turbulencija?, Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos)

2. POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE
(Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu,
Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka,
Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije,
Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda,
Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena,
Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju,
Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza,
Podcjenjivanje dobavljača i distributera)

3. MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE  RANJIVOŠĆU I  PRILIKAMA
(Izrada sustava za rano upozoravanje, Izrada ključnih scenarija, Odabir scenarija i strategije)

4. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA
(Upravljački sustav Chaotics, Financije i informacijska tehnologija, Proizvodnja/operacije, Kupnja/nabava, Ljudski potencijali)

5. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA
Česte marketinške reakcije na krize, Strateški marketinški odgovori na krize, Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli, Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli)

6. DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA
(Održivost poslovnih pothvata)

Preveo(la)
Jagoda Poropat Darrer
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-246-082-7
Uvez
meki
Godina izdanja
2009
Broj stranica
209
Format
23 x 15 cm

Od istog autora

-20%MARKETING FOR HOSPITALITY AND TOURISM (eng.)Antikvarijat
8,49 10,62 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,62 
-20%PRINCIPLES OF MARKETING - eight edition (eng.)Antikvarijat
8,49 10,62 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,62 
-20%SUOČAVANJE S KAPITALIZMOMAntikvarijat
12,74 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,93 
-20%KOTLER O MARKETINGUAntikvarijat
14,86 18,58 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:18,58 
-20%UPRAVLJANJE MARKETINGOM (12. izd.)Antikvarijat
26,54 33,18 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:33,18