- Homepage
- literature curriculum
- 6th grade of elementary school
- KRONIKE IZ NARNIJE 4 - SREBRNI STOLAC
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

KRONIKE IZ NARNIJE 4 - SREBRNI STOLAC
About the book KRONIKE IZ NARNIJE 4 - SREBRNI STOLAC
Bio je tmuran jesenski dan, a Jill Pole je plakala iza gimnastičke dvorane.
Plakala je jer su je drugi đaci gnjavili. Ovo neće biti pripovijest o školskome životu pa ču stoga reći što je moguće manje o Jillinoj školi, o kojoj i nije ugodno govoriti. Bila je to "ko-edukacijska" škola, za dječake i djevojčice, jedna od onih koje se nazivalo "miješanima". Neki su govorili da u njoj ništa nije ni izdaleka toliko pomiješano kao pojmovi u glavama onih koji su njome upravljali. Ti su ljudi mislili da dječacima i djevojčicama treba dopustiti da čine što im se sviđa. A na nesreću, skupini od desetak ili petnaest najvećih dječaka i djevojčica uvijek se najviše sviđa o gnjaviti druge. Svašta se, svašta groznoga događalo, što bi u nekoj običnoj školi bilo otkriveno i zaustavljeno prije polovine polugodišta; no, u ovoj školi nije bilo. A čak i kad bi se otkrilo, počinitelji ne bi bili izbačeni iz škole ni kažnjeni. Ravnatelj bi rekao da su to zanimljivi psihološki slučajevi te bi poslao po njih i satima s njima razgovarao, l, ako ste znali ravnatelju reći pravu riječ, glavna bi posljedica takvog razgovora prije bila da ste postali miljenik negoli suprotno....