- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti
About the book MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti
Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing. Malcolm McDonald redoviti je profesor marketinške strategije na Sveučilištu Cranfield u Bedfordu i autor više od trideset knjiga: Creating Powerful Brands, Marketing Pianning for Services, Marketing: An Introduction, Marketing Planner, Marketing Segmentation i dr.
About the book - MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti
Predgovor i zahvale Kako koristiti ovu knjigu za postizanje najboljih rezultata Sredstva za učenje Važna napomena čitatelju 1. Sto je marketinški proces 2. Proces marketinškog planiranja: 1. glavni koraci 3. Proces marketinškog planiranja: 2. mitovi i stvarnost 4. Obavljanje marketinške revizije: 1. revizija klijenata i tržišta 5. Obavljanje marketinške revizije: 2. revizija proizvoda 6. Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija 7. Plan komunikacija: 1. planovi oglašavanja i unapređenja prodaje 8. Plan komunikacija: 2. plan prodaje 9. Plan cijena 10. Plan distribucije i plan usluživanja kupaca 11. Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketinški plan 12. Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju 13. Sustav marketinškog planiranja korak po korak Kazalo