Show more Show less

13778

MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti

47,78
43,00
Lowest price in last 30 days: 38,22 
available
ISBN ISBN: 953-157-463-4
Binding Binding: hard
Year of issue Year of issue: 2004

About the book MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti

Knjiga Malcolma McDonalda Marketinški planovi postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing. Malcolm McDonald redoviti je profesor marketinške strategije na Sveučilištu Cranfield u Bedfordu i autor više od trideset knjiga: Creating Powerful Brands, Marketing Pianning for Services, Marketing: An Introduction, Marketing Planner, Marketing Segmentation i dr.

About the book - MARKETINŠKI PLANOVI - kako ih pripremati, kako ih koristiti

Predgovor i zahvale Kako koristiti ovu knjigu za postizanje najboljih rezultata Sredstva za učenje Važna napomena čitatelju 1. Sto je marketinški proces 2. Proces marketinškog planiranja: 1. glavni koraci 3. Proces marketinškog planiranja: 2. mitovi i stvarnost 4. Obavljanje marketinške revizije: 1. revizija klijenata i tržišta 5. Obavljanje marketinške revizije: 2. revizija proizvoda 6. Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija 7. Plan komunikacija: 1. planovi oglašavanja i unapređenja prodaje 8. Plan komunikacija: 2. plan prodaje 9. Plan cijena 10. Plan distribucije i plan usluživanja kupaca 11. Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketinški plan 12. Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju 13. Sustav marketinškog planiranja korak po korak Kazalo

Author/s
Translator/s
Marko Maras
Publisher/s
ISBN
953-157-463-4
Binding
hard
Year of issue
2004
Number of pages
659
Format
23,5 x 15 cm