-10%
40100014988
MEĐUNARODNI MARKETING
13,27
€
11,94
€
Lowest price in last 30 days:
13,27 €
available
About the book MEĐUNARODNI MARKETING
Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje sve relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda i usluga. Autori se stručno i znanstveno bave zakonskim okruženjem, poslovnom kulturom istraživanjem stranih tržišta. Predmet interesa autora je marketinška distribucija, promocija i propaganda te odnosi s javnošću.
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.
Author/s
Publisher/s
Binding
hard
Year of issue
1999
Number of pages
891
Format
26x20