-10%
40100014988
MEĐUNARODNI MARKETING
13,27
€
11,94
€
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
13,27 €
dostupno
O knjizi MEĐUNARODNI MARKETING
Temeljno djelo za razumijevanje i znanje međunarodnog marketinga. Knjiga objavljuje sve relevantne marketinške kategorije – od planiranja i kontrole, teorije međunarodne trgovine i konkurentnosti na svjetskom tržištu do strategije cijena proizvoda i usluga. Autori se stručno i znanstveno bave zakonskim okruženjem, poslovnom kulturom istraživanjem stranih tržišta. Predmet interesa autora je marketinška distribucija, promocija i propaganda te odnosi s javnošću.
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.
Knjiga je namijenjena širokoj populaciji stručnjaka koji rade u marketingu, managerima i studentima koji u nastavnom programu imaju marketing.
Autor/i
Nakladnik/ci
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
1999
Broj stranica
891
Format
26x20