Show more Show less

128136

MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU

22,52
18,02
Lowest price in last 30 days: 18,02 
available
ISBN ISBN: 9789532227543
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2016

About the book MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU

 

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 

 

 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 

 

 

– dr. sc. Franjo Pehar 

 

 

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 

 

 

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 

 

 

– dr. sc. Zoran Velagić 

 

 

 

 

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 

 

 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 

 

 

– dr. sc. Franjo Pehar 

 

 

 

 

 

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 

 

 

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 

 

 

– dr. sc. Zoran Velagić 

 

 

 

 

 

 

 

Publisher/s
ISBN
9789532227543
Binding
soft
Year of issue
2016
Number of pages
293
Format
23 x 15 cm

Same author products

-20%MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVUAntikvarijat
15,99 19,99 
Lowest price in last 30 days:15,99 

Bestsellers from same category

-10%O NEDAĆI BITI ROĐEN
11,87 13,19 
Lowest price in last 30 days:11,87 
-10%BOG NIJE VELIK - Kako religija zatruje sve što dotakne
15,59 17,33 
Lowest price in last 30 days:15,59 
-10%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
17,87 19,86 
Lowest price in last 30 days:17,87 
-10%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
17,87 19,86 
Lowest price in last 30 days:17,87 
-50%SIMULACIJA I ZBILJA
9,93 19,86 
Lowest price in last 30 days:9,93