Prikaži više Prikaži manje

128136

MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU

22,43
8,97
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 22,43 
dostupno
ISBN ISBN: 9789532227543
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2016

O knjizi MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU

 

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 

 

 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 

 

 

– dr. sc. Franjo Pehar 

 

 

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 

 

 

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 

 

 

– dr. sc. Zoran Velagić 

 

 

 

 

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 

 

 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 

 

 

– dr. sc. Franjo Pehar 

 

 

 

 

 

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 

 

 

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 

 

 

– dr. sc. Zoran Velagić 

 

 

 

 

 

 

 

Nakladnik/ci
ISBN
9789532227543
Uvez
meki
Godina izdanja
2016
Broj stranica
293
Format
23 x 15 cm

Od istog autora

-20%MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVUAntikvarijat
15,93 19,91 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,91 

Najprodavanije iz kategorije

-20%SIMULACIJA I ZBILJA
15,82 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,78 
-20%STAKLENI KAVEZ - Kako računala mijenjaju nas
12,74 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,93 
-20%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
15,82 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,78 
-20%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
15,82 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,78