40100004195

NO LOGO - bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa

13,27
10,62
Lowest price in last 30 days: 13,27 
available
ISBN ISBN: 953-201-183-8
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2002

About the book NO LOGO - bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa

No Logo kanadske autorice Naomi Klein - knjiga koja je originalno objavljena 2000. i odmah po izlasku privukla veliki interes - zapravo je jedan od prvih istraživačkih radova u kojoj su jasno razotkrivene posljedice globalističke ekonomije u devedesetim godinama prošlog stoljeća, dakle sve one promjene, naoko neprimjetne, koje su se dogodile nakon eksplozije marketinških strategija multinacionalnih korporacija.
No Logo je mnogo toga u jednoj knjizi - i kulturološka analiza i izvrstan izvještaj o središnjim problemima u novim uvjetima informatizacijskog doba, odnosno načinu na koji danas funkcionira korporativna Amerika, i važan publicistički rad koji uvjerljivo dočarava mračno i bezobzirno naličje kapitalizma.
No Logo, dakle, nije akademska literatura nego manifest koji potiče otpor protiv nove vrste korporativno-medijskog ropstva.

Author/s
Translator/s
Zdenka Kraljević
Publisher/s
ISBN
953-201-183-8
Binding
soft
Year of issue
2002
Number of pages
364
Format
24x16 cm

Same author products

-20%OGRADE I PROZORIAntikvarijat
8,50 10,62 
Lowest price in last 30 days:10,62 
-10%NO LOGO bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa
11,83 13,14 
Lowest price in last 30 days:13,14 
-10%OVO MIJENJA SVE
14,21 15,79 
Lowest price in last 30 days:15,79 
-10%SVET U PLAMENU
22,50 25,00 
Lowest price in last 30 days:25,00