- Homepage
- literature
- prose
- other novels
- POSLIJE ZABAVE
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book POSLIJE ZABAVE
«Poslije zabave» definitivno nije roman za širu upotrebu i ne predstavlja jednu od varijanti «user friendly» romansiranja narko-tematike. Uvodni dio romana poprilično je neprohodan i jedva da ćemo uhvatiti glavne elemente priče - glavni je junak Oleg koji svoje zagrebačke dane provodi na relaciji čišćenje-punjenje i natrag, odnosno od psihijatrijskih ustanova do ponovnog vraćanja u bazu i prepuštanja narkoticima. Najavljen kao roman koji «žiletom reže hrvatsku di je najtanja» i «cipelari hrvatsku stvarnost», on to doista i jest – kad mu uđete u kod.
Jer, riječ je o romanu u potpunosti nelinearne strukture i asocijativne organizacije, prepunom rezova i skokova, u kojem se izmjenjuje struja svijesti (a riječ je o svijesti narkomana, pa je onda logično i kakva je struja), izravno prenošenje govornog idioma ulice u kojem se ne poštuju gramatička pravila, dijalozi i mini-opservacije prerađene kroz filter Olegove «napuknute» svijesti.
Tematski, ima tu izravnih i detaljnih slika drogiranja, natuknica o bolničkom liječenju i terapijama, fragmenata koji se tiču Olegove obitelji, poznanika, kao i sitnih «provokacija» koje se tiču hrvatske stvarnosti. Rat negdje u pozadini, u posttraumatskim asocijacijama, naznačavanje socioloških (i regionalnih) skupina, pokoja politička nekorektnost, sve su to točke zaustavljanja u brzom ritmu ove proze koja polazi od dna kako bi secirala i one pojave koje nastaju na površini, istovremeno se prema njima odnoseći s nekrivenom kritičnošću.
U samoj biti romana iščitava se vrlo poznata priča o besmislu i uzaludnosti, potrebi za ljubavi (ljubavna «epizoda» s Andreom kratkotrajno je zrnce optimizma) i spoznaji kako «stvarnost jednostavno nije bila dovoljna, trebalo je to nadopunit, podić, i to je sve». Praznina koja ždere, kao osnovno stanje, pokušava se nadopuniti drogom jer «...je njenu sumornu i bezdušnu narav heroin činio drito nečim što ne postoji – samo tako izbrisavši je čistom i brzom čarolijom uništenja».
«Poslije zabave» nije nimalo zabavan roman, niti mu je nakana posredovati očekivane stereotipe izabrane tematike. On je kako mu i naslov kaže ono što slijedi – poslije.