- Homepage
- current affairs
- PRIKAZALIŠTE ZNANJA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book PRIKAZALIŠTE ZNANJA
Zadaća predgovora je prethoditi onome što slijedi, i omogućiti bolje razumijevanje i područja koje se istražuje i tema koje se obrađuju. Što je područje istraživanja i što prethodi radovima u knjizi Prikazalište znanja! Prethodi dugogodišnji istraživački rad u području epistemologije informacijske znanosti, kao logična posljedica potrebe da se istražuje porijeklo, razvoj i granice predmeta informacijske znanosti, preciznije obavijesti i znanja. Za mene osobno ta su istraživanja započela 1970-ih kao »logična posljedica« ulaska u područje informacijske znanosti, zato što je moj prvotni predmet interesa bio filozofija znanosti i sociologija znanja.
Do pojave informacijske znanosti 1960-ih, došlo je prije nego što su bile definirane njezine epistemološke postavke. Zato je to područje bilo na samom početku neistraženo i određeno nekim nejasnim »pozadinskim« znanjem, samorazumljivim pretpostavkama koje su imale svoje ishodište uglavnom na opće prihvaćenoj dogmi kako su obavijesti nužne za razvoj, i kako su čimbenik znanstvenog, gospodarskog i društvenog razvoja.
Epistemologija informacijske znanosti ni onda a ni danas nije predmetom istraživanja velikog broja autora, i vjerojatno zato epistemološki problemi nisu sustavno izlagani.