- Homepage
- social sciences
- psychology
- psychology - self-help
- PRODAVATI - ALI KAKO?
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

PRODAVATI - ALI KAKO?
About the book PRODAVATI - ALI KAKO?
Knjiga prof. Ivana Ferenčaka «Prodaja - ali kako?» spada u red onog, relativno malog broja knjiga s područja kojim se bavi -unapređivanje umijeća prodaje -a da je u cijelosti nastala iz naših, hrvatskih iskustava i prakse. Dakako, u svijetu napisane su na ovu temu čitave biblioteke, jer cjelokupan merkantilistički zapadni svijet počiva upravo na počelima uspješnog prodavanja, ali rijetki su ovakvi uradci u nas i još k tome da su nastali iz pera čovjeka koji je gotovo cijeli svoj dosadašnji radni vijek znanja prikupljao, usavršavao i distribuirao iz hrvatske prodajne prakse.
Autor je po struci psiholog, koji je početkom sedamdesetih godina prošlog stoljeća pronašao zaposlenje u Podravki. Ova koprivnička tvrtka je u tim godinama živjela svoj najintenzivniji razvoj, primjenjujući među prvima u bivšoj državi, osnovne postulate zapadnog marketinga. Ta tko se od nas, nešto starijih, ne sjeća njezinih propagandnih crtica s likom pijevca u glavnoj ulozi, mnogobrojnih nagradnih igara, serija značaka s likom pijetla što su bile naročito cijenjene rneđu sakupljačima, ili njezinih degustacija po terenu cijele tadašnje države?!