- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- psihologija
- psihologija - samopomoć
- PRODAVATI - ALI KAKO?
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

PRODAVATI - ALI KAKO?
O knjizi PRODAVATI - ALI KAKO?
Knjiga prof. Ivana Ferenčaka «Prodaja - ali kako?» spada u red onog, relativno malog broja knjiga s područja kojim se bavi -unapređivanje umijeća prodaje -a da je u cijelosti nastala iz naših, hrvatskih iskustava i prakse. Dakako, u svijetu napisane su na ovu temu čitave biblioteke, jer cjelokupan merkantilistički zapadni svijet počiva upravo na počelima uspješnog prodavanja, ali rijetki su ovakvi uradci u nas i još k tome da su nastali iz pera čovjeka koji je gotovo cijeli svoj dosadašnji radni vijek znanja prikupljao, usavršavao i distribuirao iz hrvatske prodajne prakse.
Autor je po struci psiholog, koji je početkom sedamdesetih godina prošlog stoljeća pronašao zaposlenje u Podravki. Ova koprivnička tvrtka je u tim godinama živjela svoj najintenzivniji razvoj, primjenjujući među prvima u bivšoj državi, osnovne postulate zapadnog marketinga. Ta tko se od nas, nešto starijih, ne sjeća njezinih propagandnih crtica s likom pijevca u glavnoj ulozi, mnogobrojnih nagradnih igara, serija značaka s likom pijetla što su bile naročito cijenjene rneđu sakupljačima, ili njezinih degustacija po terenu cijele tadašnje države?!