- Homepage
- literature
- theory of literature
- PROZA POSLIJE FAK-a
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book PROZA POSLIJE FAK-a
Prozne knjige domaćih autora koje su obuhvaćene ovom knjigom većim dijelom, po godini izlaska, spadaju u književnost „poslije FAK-a". To je vrijeme stišavanja početne euforije i medijske buke oko domaće proze, koju je inicirao FAK, te vrijeme supostojanja različitih generacija i poetika. Najveće zvijezde FAK-a nakon njegova gašenja objavljuju svoje prozne knjige „kao da se ništa nije dogodilo". Jergović, Ferić, Tomić, Pavičić, Popović, Radaković i dalje su najaktivniji predstavnici proze „srednje generacije". Njima se pridružuju Dežulović i Baretić koji su svoje prve knjige objavili kad je FAK već bio mrtav, l njih bismo, kao i Perišića, mogli svrstati u predstavnike famozne stvarnosne proze, koja je svoje finale poslije finala FAK-a svakako doživjela š bibliotekom domaćih proznih autora „Premijera" u izdanju „Jutarnjeg tista". No, istovremeno, kako je to više nego očito iz tekstova u ovoj knjizi, posve se ravnopravo sa stvarnosnom piše i posve drukčija proza. Naime, prošle su tri prozne godine obilježile i bodulske priče Senka Karuze, suptilna autobiografska proza Stanka Andrića, ratni romani Josipa Mlakića, vampirske teme Borisa Perića, muški ljubavni romani Pintarića i Prtenjače, eskapistička fantastika Davora Slamniga, dijametralno suprotni ženski rukopisi Ivane Sajko, Milane Vuković Runjić ili Vedrane Rudan itd. itd. Očito, živimo književno vrijeme u kojem nema jednog modela, jednog žanra, jednog naraštaja... l dobro je da je tako.