- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- književnost
- književna teorija
- PROZA POSLIJE FAK-a
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
PROZA POSLIJE FAK-a
O knjizi PROZA POSLIJE FAK-a
Prozne knjige domaćih autora koje su obuhvaćene ovom knjigom većim dijelom, po godini izlaska, spadaju u književnost „poslije FAK-a". To je vrijeme stišavanja početne euforije i medijske buke oko domaće proze, koju je inicirao FAK, te vrijeme supostojanja različitih generacija i poetika. Najveće zvijezde FAK-a nakon njegova gašenja objavljuju svoje prozne knjige „kao da se ništa nije dogodilo". Jergović, Ferić, Tomić, Pavičić, Popović, Radaković i dalje su najaktivniji predstavnici proze „srednje generacije". Njima se pridružuju Dežulović i Baretić koji su svoje prve knjige objavili kad je FAK već bio mrtav, l njih bismo, kao i Perišića, mogli svrstati u predstavnike famozne stvarnosne proze, koja je svoje finale poslije finala FAK-a svakako doživjela š bibliotekom domaćih proznih autora „Premijera" u izdanju „Jutarnjeg tista". No, istovremeno, kako je to više nego očito iz tekstova u ovoj knjizi, posve se ravnopravo sa stvarnosnom piše i posve drukčija proza. Naime, prošle su tri prozne godine obilježile i bodulske priče Senka Karuze, suptilna autobiografska proza Stanka Andrića, ratni romani Josipa Mlakića, vampirske teme Borisa Perića, muški ljubavni romani Pintarića i Prtenjače, eskapistička fantastika Davora Slamniga, dijametralno suprotni ženski rukopisi Ivane Sajko, Milane Vuković Runjić ili Vedrane Rudan itd. itd. Očito, živimo književno vrijeme u kojem nema jednog modela, jednog žanra, jednog naraštaja... l dobro je da je tako.