- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

SUPERBRANDS - an insight into Croatias strongest brands
About the book SUPERBRANDS - an insight into Croatias strongest brands
Dobrodošli u prvo izdanje SUPERBRANDS Croatia knjige! Ova jedinstvena knjiga spaja i odaje počast najjačim robnim markama u Hrvatskoj. Superbrands knjige izdaju se u više od 73 države. Organizacija postoji kako bi nagradila dostignuća izvanredne performanse na području brandinga. Superbrandovi nisu samo imena koja se promoviraju. U početku se može raditi o imenu ili zaštitnome znaku, ali s vremenom stječu jedinstveni personality koji ih čini prepoznatljivima na pretrpanome tržištu.
Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija bit će osnove vodećih robnih marki u budućnosti. Stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda, neprestano razvijajući odnose s potrošačima, ključna je strategija za opstanak na tržištu.
Hrvatsko Superbrands vijeće, sačinjeno od vodećih stručnjaka iz različitih područja medija, marketinga, komunikacija i industrije, odabralo je najjače brandove u Hrvatskoj. Vodeće robne marke koje su prihvatile poziv za sudjelovanjem u prvom izdanju, visokocijenjene su i uživaju izniman ugled na svom području.
Nadam se da će Vam knjiga biti zanimljiva i da ćete steći novi pogled na svijet brandova i brandinga.
Nadalje, želim zahvaliti svim robnim markama koje su sudjelovale, članovima vijeća i svima koji su dali svoj doprinos u stvaranju ovog prvog hrvatskog izdanja Superbrands knjige.