- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- marketing
- SUPERBRANDS - an insight into Croatias strongest brands
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
SUPERBRANDS - an insight into Croatias strongest brands
O knjizi SUPERBRANDS - an insight into Croatias strongest brands
Dobrodošli u prvo izdanje SUPERBRANDS Croatia knjige! Ova jedinstvena knjiga spaja i odaje počast najjačim robnim markama u Hrvatskoj. Superbrands knjige izdaju se u više od 73 države. Organizacija postoji kako bi nagradila dostignuća izvanredne performanse na području brandinga. Superbrandovi nisu samo imena koja se promoviraju. U početku se može raditi o imenu ili zaštitnome znaku, ali s vremenom stječu jedinstveni personality koji ih čini prepoznatljivima na pretrpanome tržištu.
Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija bit će osnove vodećih robnih marki u budućnosti. Stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda, neprestano razvijajući odnose s potrošačima, ključna je strategija za opstanak na tržištu.
Hrvatsko Superbrands vijeće, sačinjeno od vodećih stručnjaka iz različitih područja medija, marketinga, komunikacija i industrije, odabralo je najjače brandove u Hrvatskoj. Vodeće robne marke koje su prihvatile poziv za sudjelovanjem u prvom izdanju, visokocijenjene su i uživaju izniman ugled na svom području.
Nadam se da će Vam knjiga biti zanimljiva i da ćete steći novi pogled na svijet brandova i brandinga.
Nadalje, želim zahvaliti svim robnim markama koje su sudjelovale, članovima vijeća i svima koji su dali svoj doprinos u stvaranju ovog prvog hrvatskog izdanja Superbrands knjige.