Prikaži više Prikaži manje

24636

SUPERBRANDS - an insight into Croatias strongest brands

37,16
29,73
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 37,16 
dostupno
ISBN ISBN: 978-1-905652-31-0
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2007

O knjizi SUPERBRANDS - an insight into Croatias strongest brands

Dobrodošli u prvo izdanje SUPERBRANDS Croatia knjige! Ova jedinstvena knjiga spaja i odaje počast najjačim robnim markama u Hrvatskoj. Superbrands knjige izdaju se u više od 73 države. Organizacija postoji kako bi nagradila dostignuća izvanredne performanse na području brandinga. Superbrandovi nisu samo imena koja se promoviraju. U početku se može raditi o imenu ili zaštitnome znaku, ali s vremenom stječu jedinstveni personality koji ih čini prepoznatljivima na pretrpanome tržištu.
Izvrsnost, sjajan dizajn, autentične osobine i prava komunikacija bit će osnove vodećih robnih marki u budućnosti. Stvaranje intenzivnih i jedinstvenih doživljaja nekog proizvoda, neprestano razvijajući odnose s potrošačima, ključna je strategija za opstanak na tržištu.
Hrvatsko Superbrands vijeće, sačinjeno od vodećih stručnjaka iz različitih područja medija, marketinga, komunikacija i industrije, odabralo je najjače brandove u Hrvatskoj. Vodeće robne marke koje su prihvatile poziv za sudjelovanjem u prvom izdanju, visokocijenjene su i uživaju izniman ugled na svom području.
Nadam se da će Vam knjiga biti zanimljiva i da ćete steći novi pogled na svijet brandova i brandinga.
Nadalje, želim zahvaliti svim robnim markama koje su sudjelovale, članovima vijeća i svima koji su dali svoj doprinos u stvaranju ovog prvog hrvatskog izdanja Superbrands knjige.

Preveo(la)
Iva Bezinović , Hrvoje Glasnović , Ivana Karan
ISBN
978-1-905652-31-0
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2007
Broj stranica
183
Format
35 x 15 cm