- Homepage
- natural science
- physics
- SUVREMENE IDEJE U METODICI NASTAVE FIZIKE
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book SUVREMENE IDEJE U METODICI NASTAVE FIZIKE
Udžbenik je ponajprije namijenjen studentima nastavnih smjerova fizike koji slušaju kolegij Metodika nastave fizike, no može biti zanimljiv i aktivnim nastavnicima fizike na svim razinama obrazovanja, kao i svima koje zanima problemska nastave fizike.
Tekst je logički i metodički dobro strukturiran, s primjerenim omjerom teorijskih razmatranja i praktičnih naputaka... Pisan je jasnim stilom i primjerenim rječnikom. Pojmovi su dobro definirani i uvedeni logičnim redom, teorijske su postavke jasno i jednostavno izražene te ilustrirane brojnim i dobro odabranim primjerima iz prakse i nastavnih programa, a praktične upute nastavnicima nedvosmislene su i izravno primjenjive u nastavi. Tekst je i opsegom i načinom izlaganja primjeren predznanju studenata, kojima je kao udžbenik ponajprije i namijenjen, ali istodobno dobro funkcionira i kao samostojna cjelina, tj. kao uvod u problematiku obrazovanja s područja fizike i prirodoslovlja kao cjeline, te je stoga potencijalno zanimljiv i koristan široj publici.
Autor u udžbeniku donosi sustavan pregled novih ideja i pristupa nastavi fizike koji su se razvili u drugoj polovici 20. stoljeća, a utemeljeni su na Piagetovoj teoriji kognitivnog razvoja, idejama edukacijskog konstruktivizma te na rezultatima edukacijskih istraživanja u fizici. Te su ideje već znatno utjecale na promjenu načina poučavanja fizike u razvijenim zemljama, a donekle i u Hrvatskoj, no još uvijek nisu zastupljene u zadovoljavajućoj mjeri. Premda se ovaj udžbenik odnosi primarno na nastavu fizike, u njemu su osnovne ideje primjenjive i u nastavi drugih prirodoslovnih predmeta pa će se za nj zainteresirati i metodičari i nastavnici biologije i kemije.