- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- prirodne znanosti
- fizika
- SUVREMENE IDEJE U METODICI NASTAVE FIZIKE
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi SUVREMENE IDEJE U METODICI NASTAVE FIZIKE
Udžbenik je ponajprije namijenjen studentima nastavnih smjerova fizike koji slušaju kolegij Metodika nastave fizike, no može biti zanimljiv i aktivnim nastavnicima fizike na svim razinama obrazovanja, kao i svima koje zanima problemska nastave fizike.
Tekst je logički i metodički dobro strukturiran, s primjerenim omjerom teorijskih razmatranja i praktičnih naputaka... Pisan je jasnim stilom i primjerenim rječnikom. Pojmovi su dobro definirani i uvedeni logičnim redom, teorijske su postavke jasno i jednostavno izražene te ilustrirane brojnim i dobro odabranim primjerima iz prakse i nastavnih programa, a praktične upute nastavnicima nedvosmislene su i izravno primjenjive u nastavi. Tekst je i opsegom i načinom izlaganja primjeren predznanju studenata, kojima je kao udžbenik ponajprije i namijenjen, ali istodobno dobro funkcionira i kao samostojna cjelina, tj. kao uvod u problematiku obrazovanja s područja fizike i prirodoslovlja kao cjeline, te je stoga potencijalno zanimljiv i koristan široj publici.
Autor u udžbeniku donosi sustavan pregled novih ideja i pristupa nastavi fizike koji su se razvili u drugoj polovici 20. stoljeća, a utemeljeni su na Piagetovoj teoriji kognitivnog razvoja, idejama edukacijskog konstruktivizma te na rezultatima edukacijskih istraživanja u fizici. Te su ideje već znatno utjecale na promjenu načina poučavanja fizike u razvijenim zemljama, a donekle i u Hrvatskoj, no još uvijek nisu zastupljene u zadovoljavajućoj mjeri. Premda se ovaj udžbenik odnosi primarno na nastavu fizike, u njemu su osnovne ideje primjenjive i u nastavi drugih prirodoslovnih predmeta pa će se za nj zainteresirati i metodičari i nastavnici biologije i kemije.