Show more Show less

67812

TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA

13,27
11,95
Lowest price in last 30 days: 10,62 
available
ISBN ISBN: 953-167-027-7
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 1994

About the book TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA

Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda, da bi se uspostavila najučinkovitija veza proizvođača i potrošača, poticalo poduzetništvo, valjano odvojilo proizvodne resurse, lociralo proizvodnju i dobro raspodijelilo proizvode. Ova knjiga daje cjeloviti odgovor na pitanje što se može očekivati u bližoj budućnosti glede promjena u proizvodnoj strukturi utjecajem tržišta, posebice kakve su promjene potrošačkih zahtjevnosti poljodjelskih proizvoda za više proizvoda, nadalje, kojim proizvodima i asortimanima, kakve kakvoće i pakiranja, po kojim cijenama, kakvom slikom proizvoda mogu proizvođači ići potrošačima. Knjiga može poslužiti svim marketarima, poduzetnicima i menadžerima, farmerima, seljacima poljodjelcima i gospodarima, odnosno svim poljodjelsko-prehrambenim poduzećima.

Author/s
ISBN
953-167-027-7
Binding
soft
Year of issue
1994
Number of pages
228
Format
23 x 15 cm

Same author products