- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- prirodne znanosti
- agronomija
- poljoprivreda
- TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA
O knjizi TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA
Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda, da bi se uspostavila najučinkovitija veza proizvođača i potrošača, poticalo poduzetništvo, valjano odvojilo proizvodne resurse, lociralo proizvodnju i dobro raspodijelilo proizvode. Ova knjiga daje cjeloviti odgovor na pitanje što se može očekivati u bližoj budućnosti glede promjena u proizvodnoj strukturi utjecajem tržišta, posebice kakve su promjene potrošačkih zahtjevnosti poljodjelskih proizvoda za više proizvoda, nadalje, kojim proizvodima i asortimanima, kakve kakvoće i pakiranja, po kojim cijenama, kakvom slikom proizvoda mogu proizvođači ići potrošačima. Knjiga može poslužiti svim marketarima, poduzetnicima i menadžerima, farmerima, seljacima poljodjelcima i gospodarima, odnosno svim poljodjelsko-prehrambenim poduzećima.