- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- UDŽBENIK I VIRTUALNO OKRUŽENJE - zbornik radova
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book UDŽBENIK I VIRTUALNO OKRUŽENJE - zbornik radova
Kvaliteta udžbenika temelji se na kompetencijama učitelja i nastavnika koji sudjeluju u oblikovanju ciljeva obrazovanja. Svojom kreativnošću učitelj i nastavnik postaju mjera virtualnog svijeta primijenjena na nastavnu gradu, jer oni svojom senzibilnošću pronalaze pravi omjer između udžbeničkoga i virtualnoga, odnosno aplikativnoga i kreativnoga. Spoj znanosti i struke u odgojno-obrazovnom procesu pretpostavlja odgovornost učitelja odnosno nastavnika kao korektivne spone između znanosti i prakse.
Prema tome, vrijeme je za istrgavanje udžbenika iz okrilja državnog interveniranja, prigodničarskog prekrajanja i političke kozmetike.
Udžbenik, pokazao je to ovaj skup, nije sam sebi svrha. On treba proizaći iz suvremenih alata koji artikuliraju današnju školu u posredovanju sustava znanja i sustava učenja, tj. samostalnog stjecanja znanja i stvaranja metoda individualnog rada kojima se ovladava novim znanjima. Iskazana su očekivanja da se udžbenik treba temeljiti na ispitanim standardima znanja i sadržaja učenja/poučavanja. Svoju posredovnu funkciju (transferiranje dostignuća ljudskog znanja), sasvim je izvjesno, udžbenik će uspijevati opravdati samo ako svi budemo stvarali ozračje susretljivosti spram onih odgojno-obrazovnib ciljeva koji nisu u koliziji s propitanim realitetom. Praktično to znači povesti se za smislenim promjenama na svim razinama društvenosti. Osim toga, mijene virtualnosti valja tražiti u zakonitostima i životu same škole, respektirajući elemente kulturnoga i nacionalnog subjektiviteta.