- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- UDŽBENIK I VIRTUALNO OKRUŽENJE - zbornik radova
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi UDŽBENIK I VIRTUALNO OKRUŽENJE - zbornik radova
Kvaliteta udžbenika temelji se na kompetencijama učitelja i nastavnika koji sudjeluju u oblikovanju ciljeva obrazovanja. Svojom kreativnošću učitelj i nastavnik postaju mjera virtualnog svijeta primijenjena na nastavnu gradu, jer oni svojom senzibilnošću pronalaze pravi omjer između udžbeničkoga i virtualnoga, odnosno aplikativnoga i kreativnoga. Spoj znanosti i struke u odgojno-obrazovnom procesu pretpostavlja odgovornost učitelja odnosno nastavnika kao korektivne spone između znanosti i prakse.
Prema tome, vrijeme je za istrgavanje udžbenika iz okrilja državnog interveniranja, prigodničarskog prekrajanja i političke kozmetike.
Udžbenik, pokazao je to ovaj skup, nije sam sebi svrha. On treba proizaći iz suvremenih alata koji artikuliraju današnju školu u posredovanju sustava znanja i sustava učenja, tj. samostalnog stjecanja znanja i stvaranja metoda individualnog rada kojima se ovladava novim znanjima. Iskazana su očekivanja da se udžbenik treba temeljiti na ispitanim standardima znanja i sadržaja učenja/poučavanja. Svoju posredovnu funkciju (transferiranje dostignuća ljudskog znanja), sasvim je izvjesno, udžbenik će uspijevati opravdati samo ako svi budemo stvarali ozračje susretljivosti spram onih odgojno-obrazovnib ciljeva koji nisu u koliziji s propitanim realitetom. Praktično to znači povesti se za smislenim promjenama na svim razinama društvenosti. Osim toga, mijene virtualnosti valja tražiti u zakonitostima i životu same škole, respektirajući elemente kulturnoga i nacionalnog subjektiviteta.