Show more Show less

11688

UVOD U METODOLOGIJU ISTRAŽIVANJA ODGOJA I OBRAZOVANJA - drugo, izmjenjeno i dopunjeno izdanje

19,51
15,61
Lowest price in last 30 days: 19,51 
available
ISBN ISBN: 953-6101-57-2
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2003

About the book UVOD U METODOLOGIJU ISTRAŽIVANJA ODGOJA I OBRAZOVANJA - drugo, izmjenjeno i dopunjeno izdanje

U ovoj su knjizi obrađena sva temeljna pitanja bitna za istraživanje odgoja i obrazovanja. To su: istraživačke paradigme, vrste istraživanja u odgoju i obrazovanju, tijek istraživanja, postupci i instrumenti istraživanja, analiza podataka i primjena rezultata. Ovo drugo izdanje sadrži izmijenjen i dopunjen tekst svih poglavlja knjige. Namijenjena je svima onima koji se osposobljuju za istraživanje odgoja i obrazovanja ili koji sječu metodološku pismenost u području odgoja i obrazovanja. Dobro će doći i stručnjacima koji žele svoju metodološku neobrazbu osvježiti novim razvojima u metodologiji pedagoških istraživanja.

Iz knjige
  Pri razgovorima i napisima o učiteljskoj djelatnosti (i šire, svih prosvjetnih djelatnika-praktičara), o studiju za tu djelatnost kao i o usavršavanju u njezinom tijeku javlja se i pitanje je li učitelji, osim što trebaju biti dobri stručnjaci u svojoj praksi, trebaju biti i znanstvenici koji nastoje i znanstveno proučavati svoj posao, tj. odgojno-obrazovnu djelatnost? Odgovor je nedvojben: Učitelj, upravo zato, da bi bio vrstan realizator svog odgojno-obrazovnog rada, treba ga umjeti i znanstveno utemeljiti. Zato je potrebno da u okviru svoje stručne izobrazbe usvoji praktične i teorijske osnove znanstvenog istraživanja odgoja i obrazovanja, kako bi ostvario svoju visokokvalitetnu stručnost i visoko učinkovitu praksu.
   Ne radi se ovdje o osposobljavanju učitelja da bude u prvom redu znanstvenik. Za njega učenici nisu i ne smiju biti prije svega objekti znanstvenog istraživanja, nego osobe kojima on pomaže u njihovom razvoju. Tomu pridonose i rezultati znanstvenog istraživanja - njegovog, ali i onih istraživača kojima je znanost temeljna djelatnost. To, naravno ne znači da se znanstvenim istraživanjem može odgovoriti na sva pitanja, sve probleme učiteljeva rada - što bi proizišlo iz netočnog, scientističkog stanovišta. Učiteljeva izobrazba, kao i daljnje usavršavanje, treba se uskladiti sa stavom koji proizlazi iz naslova jednog starog udžbenika hrvatskog jezika i književnosti: Plodovi uma i srca. Ostvarenje te sintagme važi i za čitavu prosvjetnu struku. Pritom ćemo se vjerojatno svi složiti da u njoj srce ima prednost, ali je tu bitan i element uma. A da bi on odgovorio svojoj svrsi, nužan je i udjel znanstvenog elementa, koji se ostvaruje istraživanjem odgoja i obrazovanja.

O autoru
  Prof. dr. sc. Vladimir Mužić (r. 1925.) professor emeritus je Filozofoskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Profesor V. Mužić naš je vodeći stručnjak za metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja. Autor je više knjiga i niza znanstvenih radova iz područja znanosti o odgoju.

Author/s
ISBN
953-6101-57-2
Binding
soft
Year of issue
2003
Number of pages
167
Format
23 x 15 cm

Same author products

-20%TESTOVI ZNANJAAntikvarijat
3,19 3,98 
Lowest price in last 30 days:3,98 
-20%TESTOVI ZNANJAAntikvarijat
3,19 3,98 
Lowest price in last 30 days:3,98 
-20%KAKO NADMUDRITI TESTAntikvarijat
4,25 5,31 
Lowest price in last 30 days:5,31 

Bestsellers from same category

-20%SIMULACIJA I ZBILJA
15,82 19,78 
Lowest price in last 30 days:19,78 
-20%STAKLENI KAVEZ - Kako računala mijenjaju nas
12,74 15,93 
Lowest price in last 30 days:15,93 
-20%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
15,82 19,78 
Lowest price in last 30 days:19,78 
-20%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
15,82 19,78 
Lowest price in last 30 days:19,78