Prikaži više Prikaži manje

11688

UVOD U METODOLOGIJU ISTRAŽIVANJA ODGOJA I OBRAZOVANJA - drugo, izmjenjeno i dopunjeno izdanje

19,51
17,56
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 19,51 
dostupno
ISBN ISBN: 953-6101-57-2
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2003

O knjizi UVOD U METODOLOGIJU ISTRAŽIVANJA ODGOJA I OBRAZOVANJA - drugo, izmjenjeno i dopunjeno izdanje

U ovoj su knjizi obrađena sva temeljna pitanja bitna za istraživanje odgoja i obrazovanja. To su: istraživačke paradigme, vrste istraživanja u odgoju i obrazovanju, tijek istraživanja, postupci i instrumenti istraživanja, analiza podataka i primjena rezultata. Ovo drugo izdanje sadrži izmijenjen i dopunjen tekst svih poglavlja knjige. Namijenjena je svima onima koji se osposobljuju za istraživanje odgoja i obrazovanja ili koji sječu metodološku pismenost u području odgoja i obrazovanja. Dobro će doći i stručnjacima koji žele svoju metodološku neobrazbu osvježiti novim razvojima u metodologiji pedagoških istraživanja.

Iz knjige
  Pri razgovorima i napisima o učiteljskoj djelatnosti (i šire, svih prosvjetnih djelatnika-praktičara), o studiju za tu djelatnost kao i o usavršavanju u njezinom tijeku javlja se i pitanje je li učitelji, osim što trebaju biti dobri stručnjaci u svojoj praksi, trebaju biti i znanstvenici koji nastoje i znanstveno proučavati svoj posao, tj. odgojno-obrazovnu djelatnost? Odgovor je nedvojben: Učitelj, upravo zato, da bi bio vrstan realizator svog odgojno-obrazovnog rada, treba ga umjeti i znanstveno utemeljiti. Zato je potrebno da u okviru svoje stručne izobrazbe usvoji praktične i teorijske osnove znanstvenog istraživanja odgoja i obrazovanja, kako bi ostvario svoju visokokvalitetnu stručnost i visoko učinkovitu praksu.
   Ne radi se ovdje o osposobljavanju učitelja da bude u prvom redu znanstvenik. Za njega učenici nisu i ne smiju biti prije svega objekti znanstvenog istraživanja, nego osobe kojima on pomaže u njihovom razvoju. Tomu pridonose i rezultati znanstvenog istraživanja - njegovog, ali i onih istraživača kojima je znanost temeljna djelatnost. To, naravno ne znači da se znanstvenim istraživanjem može odgovoriti na sva pitanja, sve probleme učiteljeva rada - što bi proizišlo iz netočnog, scientističkog stanovišta. Učiteljeva izobrazba, kao i daljnje usavršavanje, treba se uskladiti sa stavom koji proizlazi iz naslova jednog starog udžbenika hrvatskog jezika i književnosti: Plodovi uma i srca. Ostvarenje te sintagme važi i za čitavu prosvjetnu struku. Pritom ćemo se vjerojatno svi složiti da u njoj srce ima prednost, ali je tu bitan i element uma. A da bi on odgovorio svojoj svrsi, nužan je i udjel znanstvenog elementa, koji se ostvaruje istraživanjem odgoja i obrazovanja.

O autoru
  Prof. dr. sc. Vladimir Mužić (r. 1925.) professor emeritus je Filozofoskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Profesor V. Mužić naš je vodeći stručnjak za metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja. Autor je više knjiga i niza znanstvenih radova iz područja znanosti o odgoju.

ISBN
953-6101-57-2
Uvez
meki
Godina izdanja
2003
Broj stranica
167
Format
23 x 15 cm

Od istog autora

-20%TESTOVI ZNANJAAntikvarijat
3,19 3,98 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:3,98 
-20%TESTOVI ZNANJAAntikvarijat
3,19 3,98 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:3,98 
-20%KAKO NADMUDRITI TESTAntikvarijat
4,25 5,31 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:5,31 

Najprodavanije iz kategorije

-10%SIMULACIJA I ZBILJA
17,80 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,78 
-10%STAKLENI KAVEZ - Kako računala mijenjaju nas
14,34 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,93 
-10%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
17,80 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,78 
-10%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
17,80 19,78 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,78