Show more Show less

20156

ŽIVOTNI CIKLUSI TVRTKE - Kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke

27,18
21,74
Lowest price in last 30 days: 27,18 
not available
ISBN ISBN: 953-6807-27-0
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2006

About the book ŽIVOTNI CIKLUSI TVRTKE - Kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke

U knjizi koja je pred vama opisujem teoriju životnih ciklusa poduzeća i načela za vođenje promjena u poduzeću. Ovu teoriju i ova načela razvijam i provodim već trideset godina. Pomoću njih je moguće uočiti razliku između normalnih, uobičajenih problema i nenormalnih, patoloških problema koji se javljaju u poduzeću te primijeniti odgovarajuće mjere koje ga vode prema top-formi. I teorija i načela objašnjavaju zašto organizacije rastu, stare i umiru, i što se u vezi s tim može učiniti. Oni opisuju i analiziraju uobičajeni put kojim organizacije prolaze dok rastu i optimalan put kojim bi trebale ići kako bi izbjegle probleme karakteristične za rast i starenje.

Author/s
Translator/s
Branislava Vukić , Marijana Ćurguz , Mira Armour
Publisher/s
ISBN
953-6807-27-0
Binding
soft
Year of issue
2006
Number of pages
399
Format
23 x 15 cm