- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- menadžment
- ŽIVOTNI CIKLUSI TVRTKE - Kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke
Superknjižara
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
Prikaži više
Prikaži manje
-10%

20156
ŽIVOTNI CIKLUSI TVRTKE - Kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke
27,18
€
24,46
€
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
27,18 €
nije dostupno
O knjizi ŽIVOTNI CIKLUSI TVRTKE - Kako nastaju, razvijaju se i zašto umiru dobre tvrtke
U knjizi koja je pred vama opisujem teoriju životnih ciklusa poduzeća i načela za vođenje promjena u poduzeću. Ovu teoriju i ova načela razvijam i provodim već trideset godina. Pomoću njih je moguće uočiti razliku između normalnih, uobičajenih problema i nenormalnih, patoloških problema koji se javljaju u poduzeću te primijeniti odgovarajuće mjere koje ga vode prema top-formi. I teorija i načela objašnjavaju zašto organizacije rastu, stare i umiru, i što se u vezi s tim može učiniti. Oni opisuju i analiziraju uobičajeni put kojim organizacije prolaze dok rastu i optimalan put kojim bi trebale ići kako bi izbjegle probleme karakteristične za rast i starenje.
Autor/i
Preveo(la)
Branislava
Vukić
,
Marijana
Ćurguz
,
Mira
Armour
Nakladnik/ci
ISBN
953-6807-27-0
Uvez
meki
Godina izdanja
2006
Broj stranica
399
Format
23 x 15 cm