- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- prirodne znanosti
- ARHITEKTURA PRIRODE - nastanak i razvoj umijeu2020a graĐenja od prapou045fetaka do pojave u045fovjeka
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

ARHITEKTURA PRIRODE - nastanak i razvoj umijeu2020a graĐenja od prapou045fetaka do pojave u045fovjeka
O knjizi ARHITEKTURA PRIRODE - nastanak i razvoj umijeu2020a graĐenja od prapou045fetaka do pojave u045fovjeka
Autor kao da je stvorio pregled i izvor građe za ideju koja je vodila arhitekte organske orijentacije. Perspektiva otkrivanja smisla i svrhovitosti postala je važna ideja moderne umjetnosti. Pojavljuje se, na razne načine, oslobođena usporedbe sa stvaralačkom snagom prirode, kao temeljno pitanje arhitekture i poslije Sullivana i Wrighta i organskog pristupa arhitekturi. Kahn ga je formulirao u rečenici - što stvar (koju projektiram) treba biti? Aldo van Aick u pitanju - za koga projektiramo i zašto? itd.
Zanimljivo je spomenuti da se ideal stvaranja na način prirode pojavio neovisno o ideji organske arhitekture i u modernom kiparstvu. Izrekao ga je Brancusi potaknut ljepotom oblika koje stvara priroda. Oblici koji se nalaze u prirodi i njihovi odnosi mogu se i oponašati i interpretirati. Iz njih se izravno može učiti oblikovanje i kompozicija. Prikaz oblika koje nalazimo u prirodi daje nam mogućnost da usporedimo ljepotu tog organskog svijeta s ljepotom oblika u umjetnosti. Upravo je moderna umjetnost otvorila put prepoznavanju srodnosti apstraktnih struktura umjetnosti i prirode. Razvijen je novi senzibilitet. U knjizi koja je pred nama građa je sređena u prikaz u kojemu prirodne oblike možemo promatrati mjerilima umjetnosti. Pritom se može govoriti o teoriji arhitekture ili teoriji arhitekture prirode ili umijeću građenja u prirodi. Landgrebe je rekao da je teorija umjetnosti teorija poesisa - teorija spravljanja umjetničkog djela.
Ovdje je riječ o teorijskim mjerilima ili recimo filtru, kroz koji gledamo prirodne oblike. Takvo je promatranje izvanredan i neusporediv poticaj.