Prikaži više Prikaži manje

27547

DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

120,00 kn | 15,93
96,00 kn | 12,74
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 96,00 kn | 12,74 
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-222-314-9
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2008

O knjizi DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?

U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna. Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.

Autor/i
Preveo(la)
Karmela Cindrić
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-222-314-9
Uvez
meki
Godina izdanja
2008
Broj stranica
286
Format
20 x 15 cm

Od istog autora

-20%DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjerakaAntikvarijat
32,00 kn | 4,25 40,00 kn | 5,31 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:32,00 kn | 4,25 
-10%THE LONG TAIL - Why the future of business is selling less of moreAntikvarijat
45,00 kn | 5,97 50,00 kn | 6,64 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:40,00 kn | 5,31