- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
Superknjižara
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
Prikaži više
Prikaži manje
-50%

27547
DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
15,93
€
7,97
€
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:
15,93 €
dostupno
O knjizi DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna. Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.
Autor/i
Preveo(la)
Karmela
Cindrić
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-222-314-9
Uvez
meki
Godina izdanja
2008
Broj stranica
286
Format
20 x 15 cm