- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- psihologija djeteta
- EDUKACIJSKA PSIHOLOGIJA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

O knjizi EDUKACIJSKA PSIHOLOGIJA
Knjiga obrađuje tri velike teme kojima se bavi edukacijska psihologija: učenike (njihov kognitivni razvoj i jezik, samopoimanje, socijalni i moralni razvoj, razlike među učenicima i potrebe učenja), učenje i motivaciju (biheviorističke i kognitivističke poglede na učenje, složene kognitivne procese; znanost o učenju i konstruktivizmu, socijalno-kognitivističke poglede na učenje i motivaciju u učenju i poučavanju) te poučavanje i vrednovanje. Knjiga je namijenjena profesionalcima i onima koji će se tek uključiti u rad u obrazovnom sustavu, savjetovanju, logopediji, psihologiji kao i onima koje samo zanima učenje i poučavanje. Cilj joj je prikazati načine na koje se informacije i ideje iz istraživanja edukacijske psihologije mogu primijeniti u rješavanju svakodnevnih problema poučavanja. Donosi brojne primjere, studije slučaja i praktične savjete iskusnih učitelja i nastavnika.