- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- lingvistika / filologija
- JEZIK REKLAMA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
O knjizi JEZIK REKLAMA
Kako su reklame u suvremenom društvu upućene velikom broju primatelja, i ne iznose samo objektivne podatke o određenim proizvodima, vrlo je važno prepoznati jezična sredstva kojima oglašivač zamagljuje pravu stvarnost poljepšavajući ju i sugerirajući primateljima odabir određenoga proizvoda.
Autorice odabirom reprezentativnih primjera pomažu razotkriti subjektivno i neistinito u reklamama, a vrijednost je njihove knjige i u poopćavanju pojedinačnih primjera te analizi različitih slojeva reklamnih poruka. Reklamna poruka dakle teži tome da minimumom izraza ostvari maksimum sadržaja za što je potreban izrazit kreativni napor i jezična kompetencija.
Stoga reklamu valja osvijetliti s više strana: sociolingvističke, psiholingvističke, pragmalingvističke i kognitivnolingvističke. Središnji dio knjige opisuje arhitektoniku reklamnoga teksta, paradigmatske i sintagmatske odnose u njemu te objektivno i subjektivno u reklamama.
Poseban se osvrt daje na odnos globalnoga i lokalnoga u reklamama, gdje se analiziraju uspješne i manje uspješne lokalizacije svjetskih reklama u hrvatski jezik i prostor. Svoje mjesto ima često neprimjerena uporaba riječi stranoga porijekla, ali i uspješno uključivanje dijalektnih sastojnica. Potrebno je znati za dekodiranje reklamnih poruka, a pokušava se proniknuti u višestruko kodirane reklamne poruke.
Knjiga Jezik reklama namijenjena je širokome krugu zainteresiranih, od studenata filoloških studija i jezikoslovaca do marketinških stručnjaka, ali i svakome gledatelju reklama koji želi o njima znati više. Pomoći će u dekodiranju i tumačenju reklamnih poruka s jezičnoga stanovišta te uočavanju reklamnih strategija.