- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- menadžment
- KULTURA U IZLOGU
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

KULTURA U IZLOGU
O knjizi KULTURA U IZLOGU
Knjiga predstavlja svojevrsni „generički“ predložak za planiranje, analizu, primjenu i kontrolu menadžerskih i marketinških znanja i vještina ključnih za uspješno upravljanje kulturnim dobrima.
Obrađena problematika izuzetno je aktualna, atraktivna i važna za praktičare iz područja kulture i studente interdisciplinarnih područja (kulture i turizma)…, ali i za sve one zainteresirane za spoznaje koje se velikim dijelom mogu smatrati i općom kulturom svakog društveno angažiranog pojedinca.
Riječ je o radu koji na popularan i jednostavan način razvija marketinšku struku na način da marketing (menadžment) predstavlja kao neizbježnu sastavnicu djelovanja pojedinaca i organizacija u suvremenom konkurentskom okruženju, ne samo u području kulture, već i šire.
Interdisciplinarnost i osmišljavanje inovativnih pristupa obradi predmetne problematike, s osobitim naglaskom na specifičnosti Hrvatske, ali i šire regije neupitno potvrđuju da je riječ o kvalitetnom i korisnom djelu koje će (…) biti kvalitetna nadopuna postojeće oskudne literature iz obrađenog područja u Hrvatskoj i (…) predstavlja značajan prinos razvoju literature i njezine primjene iz područja upravljanja kulturnim dobrima/institucijama. (Dr. sc. Jurica Pavičić)