Prikaži više Prikaži manje

38962

MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA

39,68
35,72
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 39,68 
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-303-220-7
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2010

O knjizi MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA

Duh individualnog poduzetništva jedan je od najznačajnijih trendova u razvoju svjetske ekonomije. Brojni poduzetnici realiziraju svoje snove stvarajući i upravljajući vlastitim poslovanjem.

Nova knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih. Velik dio knjige donosi čimbenike, odnosno moderne poslovne metode koje će omogućiti malim i srednjim poduzećima da budu konkurentna i učinkovita na tržištu. Ti novi načini poslovanja uveli su mnogobrojne nove proizvode i usluge, stvorili nove tehnologije, kreirali nova radna mjesta, otvorili mnoga inozemna tržišta i omogućili svojim osnivačima i vlasnicima priliku da rade ono u čemu su najbolji i što im donosi najviše zadovoljstva.

Prije manje od trideset godina velike kompanije imale su, zbog svoje snažne hijerarhijske strukture, uređene organizacije, razvijenih upravljačkih odnosa i vještina, najveće konkurentske prednosti na tržištu. Danas, mala i srednja poduzeća sa stalnim mogućnostima za promjene, lakšim ulaskom i izlaskom s tržišta, brže i lakše iskorištavaju tržišne prilike te predstavljaju značajnu podršku svakom gospodarstvu. Čak 99,4 % svih poduzetnika u Hrvatskoj, odnosno oko 83.000, male su i srednje velike tvrtke, koje čine tzv. malo gospodarstvo.

U knjizi su prikazani slučajevi iz hrvatske poslovne prakse.

Autor/i
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-303-220-7
Uvez
meki
Godina izdanja
2010
Broj stranica
344
Format
25 x 15 cm

Od istog autora

-20%MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆAAntikvarijat
19,11 23,89 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:23,89