Prikaži više Prikaži manje

27599

MEDIJSKA OBRATNICA

15,93
14,33
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 12,74 
nije dostupno
ISBN ISBN: 953-7015-26-2
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2006

O knjizi MEDIJSKA OBRATNICA

Jedan od recenzenata knjige Medijska obratnica, prof. dr. Thomas Bauer s Bečkog sveučilišta, kaže:
«Kritički promatrati trendove kako bi se iz njih izvukle pouke za budućnost mogu samo oni stručnjaci čiji sustav vrijednosti sadrži i tradiciju i perspektive. Ante Gavranović zbog svog osobnog profesionalnog iskustva, zbog brojnih funkcija koje je obnašao i obnaša u novinarstvu i zbog svoje uloge u razvoju medija u Hrvatskoj posjeduje onu tradiciju znanja te domaćih i međunarodnih, uvijek kritički popraćenih, iskustava koja mu daje legitimnost i otvara potrebne perspektive i horizonte za mjerodavnu analizu trendova u novinarstvu. Njegova analiza ne skicira, ne obrazlaže i ne reflektira samo postojeća stanja već i perspektive. Tako će ova knjiga naći svoje trajno mjesto u novinarskom i medijskom životu Hrvatske».

Drugi recenzent, dr. Danko Plevnik, pak kaže: «Vodeći hrvatski novinski analitičar Ante Gavranović napisao je studiju koja precizno i profetski objašnjava trendove u novinskoj industriji, zapanjujućim poznavanjem ideja i ostvarenja vodećih protagonista, bez obzira dolazili oni iz novina ili novinskih udruženja, radi li se o vlasnicima medija ili medijskim znanstvenicima. Gavranović približava suvremeni svjetski diskurs o ovoj tematici u prvom redu izdavačima, vlasnicima i urednicima novina, ali njegovi savjeti mogu pomoći i novinarskoj populaciji da se snađe u novim uvjetima pravljenja i prodaje tiskanih medija, koji su također pod udarom globalizacije, rezanja troškova, ekonomije pažnje i kreativnog gospodarstva. Na osnovi ovih glavnih teza vidi se sva složenost suvremenog položaja novinstva i novinarstva za koje Gavranović na vrijeme pronalazi lijeka, napisavši uputu za preživljavanje svih aktera na sutrašnjoj medijskoj sceni. Zbog toga će ovo djelo biti od jednake važnosti i medijskim poslenicima i studentima, jer su na jednom mjestu fokusirani svi novi globalni problemi izdavaštva i prijedlozi za njihovo rješavanje. Ova njegova suma journalistica važan je stručni doprinos modernom promišljanju uloge novina u globalnom društvu. Riječ je o knjizi velikog provokatora. Naime, dok većina istraživača njegove dobi redovito bježi u izvjesnost prošlosti, ovaj bivši predsjednik Hrvatskog novinarskog društva trči u neizvjesnost budućnosti».

ISBN
953-7015-26-2
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2006
Broj stranica
222
Format
25 x 15 cm

Od istog autora

-10%MEDIJI - MITOVI I STVARNOST
14,33 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:12,74 
nije dostupno