- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- ostale društvene znanosti
- NO LOGO bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

NO LOGO bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa
O knjizi NO LOGO bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa
No Logo kanadske autorice Naomi Klein - knjiga koja je originalno objavljena 2000. i odmah po izlasku privukla veliki interes - zapravo je jedan od prvih istraživačkih radova u kojoj su jasno razotkrivene posljedice globalističke ekonomije u devedesetim godinama prošlog stoljeća, dakle sve one promjene, naoko neprimjetne, koje su se dogodile nakon eksplozije marketinških strategija multinacionalnih korporacija.
No Logo je mnogo toga u jednoj knjizi - i kulturološka analiza i izvrstan izvještaj o središnjim problemima u novim uvjetima informatizacijskog doba, odnosno načinu na koji danas funkcionira korporativna Amerika, i važan publicistički rad koji uvjerljivo dočarava mračno i bezobzirno naličje kapitalizma.
No Logo, dakle, nije akademska literatura nego manifest koji potiče otpor protiv nove vrste korporativno-medijskog ropstva.