- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- PROJEKTNI MARKETING
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
PROJEKTNI MARKETING
O knjizi PROJEKTNI MARKETING
Knjiga Projektni marketing predstavlja prvo izdanje dvojice francuskih i jednog britanskog autora, a odnosi se na problematiku marketinga koja nije zastupljena niti u jednoj od knjiga do sada napisanih i objavljenih na hrvatskom jeziku.
Kako i navode autori knjige, u usporedbi s tradicionalnim, te poslovnim (B2B) marketingom, karakteristike projektnog marketinga ukazuju na njegovu iznimnost, primjerice način na koji se njime koriste poslovni subjekti koji se bave prodajom industrijskih usluga i proizvoda.
Objašnjavaju se specifične karakteristike projektnog marketinga i prikazuju različite prakse pri marketingu projekta. Nadalje, povezuje se korporacijska strategija sa strategijom projektnog marketinga i objašnjava osnovni marketinški pristup koji zastupa ova knjiga. Prikazuju se metode kojima se analizira marketinško okružje i milje te upravlja odnosom dobavljač – kupac.
Osim kao osnovna i dopunska literatura za marketinške kolegije na fakultetima i visokoškolskim institucijama u Republici Hrvatskoj, knjiga Projektni marketing popunjava neke praznine na području poslovnog i upravljačkog marketinga te ukupnog poduzetništva u našoj ekonomskoj teoriji i praksi. Važno je također istaknuti i sljedeće: osim što je pristup autora problematici na potrebnoj znanstvenoj, on je, što je u ovom slučaju čak možda i bitnije, na razmjerno visokoj praktičnoj razini, jer je u tekstu predstavljen i čitav niz praktičnih primjera koji čitateljima-praktičarima mogu poslužiti kao misao vodilja prilikom implementacije projektnog marketinga u svakodnevnu praksu.