Prikaži više Prikaži manje

44604

PROJEKTNI MARKETING

19,78
17,80
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 19,78 
dostupno
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2011

O knjizi PROJEKTNI MARKETING

Knjiga Projektni marketing predstavlja prvo izdanje dvojice francuskih i jednog britanskog autora, a odnosi se na problematiku marketinga koja nije zastupljena niti u jednoj od knjiga do sada napisanih i objavljenih na hrvatskom jeziku.

Kako i navode autori knjige, u usporedbi s tradicionalnim, te poslovnim (B2B) marketingom, karakteristike projektnog marketinga ukazuju na njegovu iznimnost, primjerice način na koji se njime koriste poslovni subjekti koji se bave prodajom industrijskih usluga i proizvoda.

Objašnjavaju se specifične karakteristike projektnog marketinga i prikazuju različite prakse pri marketingu projekta. Nadalje, povezuje se korporacijska strategija sa strategijom projektnog marketinga i objašnjava osnovni marketinški pristup koji zastupa ova knjiga. Prikazuju se metode kojima se analizira marketinško okružje i milje te upravlja odnosom dobavljač – kupac.

Osim kao osnovna i dopunska literatura za marketinške kolegije na fakultetima i visokoškolskim institucijama u Republici Hrvatskoj, knjiga Projektni marketing popunjava neke praznine na području poslovnog i upravljačkog marketinga te ukupnog poduzetništva u našoj ekonomskoj teoriji i praksi. Važno je također istaknuti i sljedeće: osim što je pristup autora problematici na potrebnoj znanstvenoj, on je, što je u ovom slučaju čak možda i bitnije, na razmjerno visokoj praktičnoj razini, jer je u tekstu predstavljen i čitav niz praktičnih primjera koji čitateljima-praktičarima mogu poslužiti kao misao vodilja prilikom implementacije projektnog marketinga u svakodnevnu praksu.

Preveo(la)
Natalija Jurina Babović , Ana Marija Krakić , Ana Skledar Matijević
Nakladnik/ci
Uvez
meki
Godina izdanja
2011
Broj stranica
264
Format
978-953-316-274-4 x 15 cm