Prikaži više Prikaži manje

23638

PSIHOLOGIJA POTROŠNJE U MARKETINGU

29,20 | 220,00 kn
dostupno
ISBN ISBN: 953-191-330-7
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2007

O knjizi PSIHOLOGIJA POTROŠNJE U MARKETINGU

• Naši su roditelji proizvodili. Njihova primarna ekonomska zadaća bila je nabavljanje sirovina, proizvodnja roba i njihova distribucija. Proizvodnja će, naravno, uvijek biti neophodan preduvjet potrošnje i za mnoge ljude diljem svijeta ona je još izvor osnovnog ekonomskog problema: kako proizvesti dovoljno za život. No, proizvodnja više nije jedina ekonomska aktivnost, barem na bogatijim tržištima. Mi smo potrošači. Za nas primarna ekonomska vrijednost izvire iz kupnje i potrošačkih aktivnosti, koje čine tako velik dio našeg svakodnevnog života. Mnogi će reći da je naš identitet usko povezan s našim ulogama kupaca i korisnika ekonomskih roba i usluga.
• Jedna od dominantnih, možda čak najdominantnija, socijalna i tehnološka determinanta ponašanja u bogatijim društvima može se svesti na "potrošačku kulturu" te, određenije, na "kulturu maloprodaje". Potrošnja se vidi kao oblik komunikacije u kojem pojedinci iskazuju svoj društveni položaj, grupe u koje su prihvaćeni, ali i one u kojima su se uspjeli održati. Često se identitet izražava, čak i stječe, kroz pravila ili stilove odijevanja kojima se potrošačke grupe žele izdvojiti od većine.
• U bogatijim društvima uočena je duboka promjena: od vrijednosnih sustava i ponašanja temeljenih na, po svemu sudeći, sigurnom napretku znanstvenih spoznaja, posebno onih ostvarenih u masovnoj proizvodnji, a time i u jedinstvenim modelima potrošnje, prema individualnim stilovima života zasnovanim na osobnim ukusima i preferencijama, eklektičkim obrascima kupnje i potrošnje, te - u širem smislu - pristupu životu koji poštuje dvosmislenosti ugrađene u kulturalne znakove i tvorevine. Ovaj pomak od modernizma prema postmodernizmu ima dalekosežan utjecaj na potrošačko ponašanje i tržišno upravljanje...

Preveo(la)
Nevena Davidović-Mušica
Nakladnik/ci
ISBN
953-191-330-7
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2007
Broj stranica
294
Format
23 x 15 cm

Od istog autora

-10%APOKALIPSA I MARKETING - Eshatologija, eskapologija i iluzija krajaAntikvarijat
5,98  | 45,03 kn6,64  | 50,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:5,31  | 40,00 kn

Najprodavanije iz kategorije

-10%O NEDAĆI BITI ROĐEN
11,83  | 89,10 kn13,14  | 99,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:11,83  | 89,13 kn
-10%BOG NIJE VELIK - Kako religija zatruje sve što dotakne
15,52  | 116,97 kn17,25  | 130,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:13,80  | 104,00 kn
-10%SAPIENS - KRATKA POVIJEST ČOVJEČANSTVA
17,80  | 134,08 kn19,78  | 149,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,82  | 119,20 kn
-10%HOMO DEUS - Kratka povijest sutrašnjice
17,80  | 134,08 kn19,78  | 149,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,82  | 119,20 kn
-10%SIMULACIJA I ZBILJA
17,80  | 134,11 kn19,78  | 149,03 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,78  | 149,03 kn