- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- rječnici / gramatike / strani jezici
- rječnici
- RJEČNIK MARKETINGA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
RJEČNIK MARKETINGA
O knjizi RJEČNIK MARKETINGA
"Rječnik marketinga", prvi te vrste u nas, sabire temeljna znanja potrebna poduzetnicima, menedžerima, stručnjacima, studentima i svima onima čiji su obrazovni i praktični interesi usmjereni složenim pitanjima marketinga i logistike u uvjetima suvremenog tržišnog gospodarstva. Ovaj specijalizirani rječnik enciklopedijskog karaktera djelo je 18 kompetentnih znanstvenika i stručnjaka koji su na sažet, razumljiv i pregledan način obradili najznačajnije pojmove, izraze, kratice, procese i institucije s područja općeg marketinga, marketinškog informacijskog sustava, organizacije, distribucije i logistike, politike proizvoda, cijena, promocije, komunikacija, dizajna, psihotehnike, međunarodnog marketinga, kao i s područja koja su s njima blisko povezana. U "Rječniku marketinga" objašnjeno je oko 2.100 pojmova. Uz gotovo svaki hrvatski izraz dan je odgovarajući izraz, odnosno izrazi, na engleskom i njemačkom jeziku. Na kraju knjige dodan je poseban englesko-hrvatski i njemačko-hrvat-ski rječnik marketinškog nazivlja, svaki s više od 2.000 izraza.