Prikaži više Prikaži manje

30782

UČENJEM DO POKRETA, KRETANJEM DO SPOZNAJE - program senzomotoričkih aktivnosti za djecu predškolske dobi

22,99
dostupno
ISBN ISBN: 978-953-6827-98-5
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2009

O knjizi - UČENJEM DO POKRETA, KRETANJEM DO SPOZNAJE - program senzomotoričkih aktivnosti za djecu predškolske dobi

Knjiga "Učenjem do pokreta, kretanjem do spoznaje!", uz istoimeni DVD iste autorice, predstavljaju cjeloviti program senzomotoričkih aktivnosti za djecu predškolske dobi koji se provodi tijekom godine. To je odličan je izvor pomoću kojeg se mališanima i predškolcima može pružiti najkvalitetnija usluga radne terapije. U stvaranje ovog programa autorica, pedijatrijski radni terapeut Jenny Clark Brack uložila je 14 godina iskustva rada s djecom različite dobi i s različitim razinama sposobnosti. Pred vama je prekrasna zbirka sustavnih aktivnosti koje se mogu koristiti u radu sa svom djecom u dječjem vrtiću, kao i u specijaliziranim rehabilitacijskim ustanovama. Štoviše, aktivnosti su lako razumljive, a program je kolaborativan, transdisciplinaran i mogu ga primjenjivati odgojitelji, ostali stručnjaci i roditelji.
Struktura programa slijedi model senzorne integracije. Sastoji se od 50 tematskih, cjelovitih seansa. Svaka seansa sastoji se od sedam aktivnosti. Aktivnosti se odvijaju određenim slijedom, tako da prve aktivnosti djeluju na neurološke temelje djetetovih senzornih sustava, uključujući vestibularnu, taktilnu i proprioceptivnu obradu. Zatim slijede vještine više razine ravnoteže i koordinacije oko-ruka. Na kraju, funkcionalne vještine završavaju ovaj niz tako da se djeca uključuju u ciljani zadatak fine motorike, koji rezultira krajnjim uspjehom. Osim toga, svakom aktivnošću potiče se razvoj jezičnih, kognitivnih i socijalnih vještina.
Plan svake lekcije sadrži sljedeće: zagrijavanje, vestibularnu stimulaciju, proprioceptivnu stimulaciju, rad na ravnoteži, razvoj koordinacije oko-ruka, smirivanje i vježbe fine motorike. Teme su zanimljive, bliske, poučne i zabavne djeci predškolske dobi. Rad na svakoj temi uključuje i obradu određene poznate slikovnice, dječje priče ili pjesmice. Obrada tematskih jedinica pruža djeci priliku da uče u kontekstu smislenih aktivnosti. Ritam i glazba dodatna su sredstva kojima se potiče razvoj senzomotoričkih vještina u djeteta.

Preveo(la)
Irena Vresk
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-6827-98-5
Uvez
meki
Godina izdanja
2009
Broj stranica
241
Format
23 x 15 cm

Od istog autora