40100015206

UPRAVLJANJE MARKETINGOM (12. izd.)

33,18
26,54
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 33,18 
dostupno
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2008

O knjizi UPRAVLJANJE MARKETINGOM (12. izd.)

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi. Prvo izdanje Upravljanja marketingom, objavljeno 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. No, malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanje i integrirane marketinške komunikacije nisu bile niti prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu. Tvrtke danas prodaju dobra i usluge putem različitih izravnih i neizravnih kanala. Masovno oglašavanje nije niti približno učinkovito kao što je bilo. Tvrtke istražuju nove oblike komunikacije, kao što su iskustveni, zabavni i virusni marketing. Klijenti sve više i više daju na znanje tvrtkama kakav tip proizvoda ili usluga trebaju te kada, gdje i kako ih žele kupiti.
Zbog toga tvrtke mijenjaju orijentaciju s upravljanja portfeljem proizvoda na upravljanje portfeljem klijenata, sastavljajući baze podataka o pojedinim klijentima kako bi ih mogli bolje razumjeti te znali kreirati individualne ponude i poruke. Oni se manje bave standardizacijom proizvoda i usluga, a više odabirom tržišnih niša i prilagodavanjem klijentima. Monologe s klijentima zamjenjuju dijalozima. Rade na poboljšanju metoda mjerenja profitabilnosti klijenata i stvaranju doživotne vrijednosti za klijenta. Inzistiraju na mjerenju povrata svojih tržišnih ulaganja i njegovu utjecaju na vrijednosti za dioničare. Također su zaokupljeni etičkim i društvenim implikacijama svojih marketinških odluka.

Preveo(la)
Ivanka Rajh , Gordana Kosanović Juričević
Nakladnik/ci
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2008
Broj stranica
779
Format
27x21

Od istog autora

-20%MARKETING FOR HOSPITALITY AND TOURISM (eng.)Antikvarijat
8,49 10,62 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,62 
-20%PRINCIPLES OF MARKETING - eight edition (eng.)Antikvarijat
8,49 10,62 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,62 
-20%SUOČAVANJE S KAPITALIZMOMAntikvarijat
12,74 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,93 
-20%KOTLER O MARKETINGUAntikvarijat
14,86 18,58 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:18,58