40100119785

UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

18,58
16,72
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 18,58 
dostupno
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2004

O knjizi UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

Autori polaze od teze da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način, naročito kada se radi o strateškom promišljanju. Pokazuju to Stratics modelom, koji je i okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena u tri cjeline: prvi se odnosi na marketinško promišljanje, drugi na marketinške odluke, a treći na marketinški splet (proizvo, cijena, mjesto - distribucija prodaje, promocija i usluge). U zadnjem je dijelu knjige prikaz iskustva tvrtke Tiara Paints u kojem se na podlozi teorijskih spoznaja obrađuje jedan poslovni slučaj

Nakladnik/ci
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2004
Broj stranica
404
Format
24x17 cm

Od istog autora

-10%UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATAAntikvarijat
23,89 26,54 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:26,54 

Najprodavanije iz kategorije

-10%KARL MARKSAntikvarijat
7,17 7,96 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:7,96 
-10%DAVID I GOLIJATAntikvarijat
10,75 11,95 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:11,95 
-10%KRAJ ČAROLIJEAntikvarijat
11,95 13,27 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:13,27 
-10%PRIRUČNIK ZA ODRŽIVOST KULTURNE BAŠTINEAntikvarijat
15,53 17,25 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:17,25 
-10%CRNI LABUD 2. IZDAntikvarijat
21,50 23,89 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:23,89