40100119785

UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

140,00 kn
126,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 126,00 kn
dostupno
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2004

O knjizi UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

Autori polaze od teze da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način, naročito kada se radi o strateškom promišljanju. Pokazuju to Stratics modelom, koji je i okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena u tri cjeline: prvi se odnosi na marketinško promišljanje, drugi na marketinške odluke, a treći na marketinški splet (proizvo, cijena, mjesto - distribucija prodaje, promocija i usluge). U zadnjem je dijelu knjige prikaz iskustva tvrtke Tiara Paints u kojem se na podlozi teorijskih spoznaja obrađuje jedan poslovni slučaj

Nakladnik/ci
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2004
Broj stranica
404
Format
24x17 cm

Od istog autora

-10%UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATAAntikvarijat
180,00 kn200,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:180,00 kn
-10%UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATA
278,77 kn309,75 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:278,77 kn

Najprodavanije iz kategorije

-10%AUTORITET I PORODICAAntikvarijat
45,00 kn50,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:45,00 kn
-20%PODREĐENOST ŽENAAntikvarijat
40,00 kn50,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:40,00 kn
-20%MJESTO ZLOČINA - HYPO ALPE ADRIAAntikvarijat
40,00 kn50,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:40,00 kn
-20%LEVIJATAN ili Građa, oblik i moć crkvene i građanske državeAntikvarijat
120,00 kn150,00 kn
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:120,00 kn