40100119785

UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

18,58
dostupno
Uvez Uvez: tvrdi
Godina izdanja Godina izdanja: 2004

O knjizi UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

Autori polaze od teze da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način, naročito kada se radi o strateškom promišljanju. Pokazuju to Stratics modelom, koji je i okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena u tri cjeline: prvi se odnosi na marketinško promišljanje, drugi na marketinške odluke, a treći na marketinški splet (proizvo, cijena, mjesto - distribucija prodaje, promocija i usluge). U zadnjem je dijelu knjige prikaz iskustva tvrtke Tiara Paints u kojem se na podlozi teorijskih spoznaja obrađuje jedan poslovni slučaj

Nakladnik/ci
Uvez
tvrdi
Godina izdanja
2004
Broj stranica
404
Format
24x17 cm