UVOD U PRIMIJENJENO KAZALIŠTE - Čije je kazalište?
O knjizi UVOD U PRIMIJENJENO KAZALIŠTE - Čije je kazalište?
Knjiga daje sažet i pregledan uvid u vrlo široko i raznovrsno područje koje se od 1990-tih godina naziva primijenjenim kazalištem.
Riječ je o širokom spektru izvedbenih praksa koje su se razvijale od 1970-tih godina (ukorijenjene i utemeljene, kako to knjiga pokazuje, u znatno starijim tradicijama i iskustvima) a pojavljuju se pod nazivom kazalište u zajednici, odgojno kazalište, kazalište za obrazovanje, kazalište za napredak, forum teatar, društveno kazalište i sl.
Knjiga se bavi temama kao što su inkluzivno kazalište, primijenjeno kazalište kao oblik izvedbenog angažiranja i predstavljanja osoba s invaliditetom i kroničnim bolestima, zatim s tim usko povezano terapijsko kazalište (područja psihodrame i dramske terapije, kazališta u bolnicama i izvedbe povezane s paljativnom skrbi) zatim segment izvedbenog predstavljanja socijalno različitih, (siromašni, neobrazovani, stranci, useljenici), kao i kazalište za društveni razvoj, izvedbeni aktivizam te participativno kazalište.
Posebno su predstavljena kazalište za obrazovanje kao i kazalište u zajednici (forum teatar, proces teatar, kazališna prevencija nasilja i sl.)
Zasebne cjeline, također, predstavljaju i kazalište u zatvorima i popravnim ustanovama, izvedbene prakse povezane s resocijaliziranjem, prijenosom socijalnih vještina, kao i razvojno kazalište (nerazvijeni krajevi, ekologija, održivi razvoj). Knjiga predstavlja i kulturnu reprezentaciju manjina kroz kazalište, zasebno za osobe treće dobi, za rasne, vjerske i etničke manjine, kao i za rodne manjine, queer kulturu i uopće probleme drugosti u kazalištu.
Kroz pojedinačne prikaze različitih vrsta i podvrsta primijenjenoga kazališta, cjelovito komentira općenite probleme kazališta drugačijih, različite isključene zajednice, kao i pitanja inkluzivnosti kazališta, društvenih konstrukcija norme, izvedbeno preispitivanje socijalno konstruiranih entiteta i kulturnu reprezentaciju različitih u odnosu na većinu.