- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book HRVATSKI TURIZAM - UPRAVLJANJE IDENTITETOM
Tema ove knjige je korporacijski identitet u hrvatskom turizmu. Hrvoje Pende promišlja u dominantnim menadžerskim asocijacijama, o korporacijskom i destinacijskom identitetu u hrvatskom turizmu, ključnim pojmovima kroz koje se asocijacije iskazuju te kako ključni pojmovi ukazuju na korporacijski i destinacijski identitet. Rad se pretežito temelji na kvalitativnom istraživanju.
Korporacijski identitet promatra se holistički, razvojno i kontekstualno u svojem prirodnom okruženju. Istraživanju se pristupa kritički i racionalno. Stvarnost se prikazuje onakva kakva jest – istražuje se svijet svakodnevnog života (običaja, vjerovanja, ponašanja) i iskustva ljudi. Rad je interdisciplinaran i transdisciplinaran.
Rezultati u ovom radu pokazuju da hrvatski menadžeri toga još uvijek nisu dovoljno svjesni te se stječe dojam visokog stupnja neznanja o identitetu korporacije/destinacije.
Istraživanje potvrđuje i problem interakcije između korporacije i destinacije u kojoj hotel posluje te povijesno analizira uzroke takva stanja na razini društva, odnosno države. Osim što menadžerima ukazuje na česte propuste u načinu upravljanja korporacijskim identitetom u hrvatskom turizmu, rad ih također usmjerava prema mogućim rješenjima u cilju stvaranja pozitivnih korporacijskih/destinacijskih identiteta.
Knjiga je namijenjena i široj kulturnoj javnosti koju zanima hrvatski turizam u budućnosti, zatim znanstvenicima iz područja marketinga, organizacijske kulture, organizacijskog ponašanja i kritičke analize diskursa. Nadalje, namijenjen je menadžerima organizacija i turističkih destinacija, a posebice studenticama/studentima na području organizacijskih studija, turizma i ugostiteljstva.