Show more Show less

28417

MOĆ NEETIČKOG POSLOVANJA - organizacijska kultura u Hrvatskoj

17,33
not available
ISBN ISBN: 978-953-169-177-2
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2008

About the book MOĆ NEETIČKOG POSLOVANJA - organizacijska kultura u Hrvatskoj

U posljednja dva desetljeća intenzivnije se istražuju kultura, identitet i imidž organizacije. Posljedica je to nove filozofije upravljanja organizacijama. Sve se više napuštaju stari obrasci koji su se bazirali na formalnoj strukturi koju radnici tek „opslužuju".
Moderne i uspješne organizacije slijede spoznaje suvremene znanosti koja u središte zbivanja stavlja čovjeka. Čovjek se smatra najvrjednijom imovinom organizacije, temeljem njezina uspjeha. Od kvalitete radnika ovisi i kvaliteta proizvoda.
Čovjek je neodvojiv od kulture svojeg okruženja, njezin je proizvod i stvaralac. Kultura poslovnog okruženja sa svojim temeljnim vrijednostima, normama po našanja i političkom klimom postavlja okvir organizacijskog ponašanja.
Organizacijska kultura, kao relativno novi koncept razumijevanja organizacij skog ponašanja osnova je za stvaranje identiteta i imidza organizacije i važan čimbenik njezina uspjeha.
Kao sustav zajedničkih vrijednosti, normi ponašanja, značenja i vjerovanja, organizacijska kultura određuje mogućnosti izgradnje pozitivnog organizacijskog identiteta i povoljnog imidža. Organizacijska kultura temelj je organizacijskog identiteta iz kojeg se stvara imidž prema poslovnom okruženju.
U suvremenim tržišnim uvjetima koje karakterizira velik broj proizvođača i njihovih roba/usluga, iznimno je važno ostvariti učinak prepoznavanja-snažan i povoljan imidž. Do njega se dolazi isključivo prepoznatljivom internom kulturom i na njezinim temeljima stvorenim identitetom.
Intenziviranje interesa za utjecaj organizacijske kulture na uspješnost njezina poslovanja započelo je osamdesetih godina prošlog stoljeća, naročito nakon izlaska knjige U potrazi za izvrsnošću (Peters & Waterman 1982). Kultura orga nizacije osnova je na kojoj se razvija organizacijska struktura, strategija i stil ponašanja, po kojem se određena organizacija razlikuje od ostalih.
Stvaranje poticajne organizacijske kulture, pozitivnog identiteta i povoljnog imidza pokazuje se kao jedan od najvećih problema hrvatskih poslovnih sustava danas, kao i uopće hrvatskog poslovnog okruženja.
Na temelju znanstvene literature i profesionalnog iskustva, ovdje se nastoje analizirati uzroci tog problema, kao čimbenika koji onemogućuje konkurentan razvoj većine hrvatskih organizacija.
Knjiga se bazira na studiji slučaja hrvatskog dioničkog društva (u državnom vlasništvu), za potrebe knjige nazvanog 4M. Društvo ima oko 50 % od ukupnog hrvatskoga kapaciteta gospodarske djelatnosti u kojoj posluje.

Author/s
ISBN
978-953-169-177-2
Binding
soft
Year of issue
2008
Number of pages
215
Format
24 x 15 cm

Same author products

Bestsellers from same category

-20%EKONOMSKI PARADOKSI
14,93 18,66 
Lowest price in last 30 days:14,93 
-10%LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega
14,39 15,99 
Lowest price in last 30 days:14,39 
-20%KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla
15,89 19,86 
Lowest price in last 30 days:15,89