- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA - Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA - Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju
About the book PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA - Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju
U knjizi se tematizira pitanje izvorne pedagogijske teorijske perspektive.
Ključni razlog zbog čega ovo pitanje nije razmatrano u
pedagogiji više desetljeća jest samo-razumijevanje pedagogije
kao praktične discipline, odnosno shvaćanje da druge discipline
(filozofija, psihologija, sociologija) utemeljuju kako pedagogiju
tako i pedagošku praksu. Ovaj razlog autor i njegovi gosti (strani
i domaći) osporavaju, ukazuju na to da je izvorna pedagogijska
teorijska perspektiva njegovana u povijesti pedagogije, ali je zanemarena
i potisnuta i stoga je treba dalje kontinuirano razvijati.
Knjigu čine tri poglavlja:
1. Na putu k pedagogijskoj teorijskoj perspektivi, ili:
o značenju i značaju onog što je zanemarivano;
2. Suvremene teorijske pozicije u pedagogiji, ili:
o teoriji kao svrsi odgoja;
3. Razlikovno pedagogijsko teorijsko stajalište, ili:
o zahtjevima „izvana“ i potrebama „iznutra“.
Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagogijskom
teorijom, dakle pedagozima znanstvenicima (posebno
znanstvenim novacima i asistentima), znanstvenicima drugih
znanstvenih disciplina, studentima pedagogije, diplomiranim
pedagozima, nastavnicima svih razina obrazovanja, kao i reformatorima
obrazovanja, koji ovom knjigom dobivaju odgovor na
pitanje što je smisao i svrha škole i nastave i koje forme odgoja i
obrazovanja treba održavati i razvijati, a koje re-formirati.