- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA - Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA - Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju
O knjizi PEDAGOGIJSKA TEORIJSKA PERSPEKTIVA - Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju
U knjizi se tematizira pitanje izvorne pedagogijske teorijske perspektive.
Ključni razlog zbog čega ovo pitanje nije razmatrano u
pedagogiji više desetljeća jest samo-razumijevanje pedagogije
kao praktične discipline, odnosno shvaćanje da druge discipline
(filozofija, psihologija, sociologija) utemeljuju kako pedagogiju
tako i pedagošku praksu. Ovaj razlog autor i njegovi gosti (strani
i domaći) osporavaju, ukazuju na to da je izvorna pedagogijska
teorijska perspektiva njegovana u povijesti pedagogije, ali je zanemarena
i potisnuta i stoga je treba dalje kontinuirano razvijati.
Knjigu čine tri poglavlja:
1. Na putu k pedagogijskoj teorijskoj perspektivi, ili:
o značenju i značaju onog što je zanemarivano;
2. Suvremene teorijske pozicije u pedagogiji, ili:
o teoriji kao svrsi odgoja;
3. Razlikovno pedagogijsko teorijsko stajalište, ili:
o zahtjevima „izvana“ i potrebama „iznutra“.
Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagogijskom
teorijom, dakle pedagozima znanstvenicima (posebno
znanstvenim novacima i asistentima), znanstvenicima drugih
znanstvenih disciplina, studentima pedagogije, diplomiranim
pedagozima, nastavnicima svih razina obrazovanja, kao i reformatorima
obrazovanja, koji ovom knjigom dobivaju odgovor na
pitanje što je smisao i svrha škole i nastave i koje forme odgoja i
obrazovanja treba održavati i razvijati, a koje re-formirati.