Prikaži više Prikaži manje

28830

DOP - DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

22,16
19,95
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 17,73 
nije dostupno
ISBN ISBN: 978-953-6807-39-0
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2009

O knjizi DOP - DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

KVALITATIVNE ZNAČAJKE KNJIGE
Opći karakter knjige: stručna
Stil pisanja: čitanje zahtijeva koncentraciju
Slikovni materijal: sheme, tabele, dijagrami
Podrška zanimljivosti: objašnjenja
Podrška lakoj primjeni: primjeri, obrada poslovnih slučajeva
Popis literature: opsežan
Značaj na tržištu: uobičajen
Prvenstveni čitatelji: top menadžeri, financijski stručnjaci
Značaj DOP-a
Povećana odgovornost biznisa za procese u društvu pokazuje se kao ovovremena nužnost. Poduzeća su sve pozvanija ostvarivati više od profita i zapošljavanja svojih ljudi. Ne posluje tvrtke u zrakopraznom prostoru; tvrtke su dio društva. Svjetski pokret DOP je sve jači i širi. U jednoj europskoj anketi, menadžeri 270 kompanija izjavili su kako će veća integracija poduzeća u društvo biti presudna za njihov novi uzlet.
Značaj knjige za korisnike i jačanje pokreta DOP-a u Hrvatskoj
Ovo je najbolji spoj teorije i prakse. Knjiga daje vrlo iscrpnu informaciju o društveno odgovornom poslovanju i, što je posebno rijetko, upućuje kako raditi, kako izabrati konkretni projekt ili akciju, kako organizirati aktivnosti kod sebe. Knjiga sadrži novu terminologiju, alate, metode i tehnike provođenja. Važna značajka knjige je „korisničko usmjerenje“. Čitatelj „u trenu“ percipira temu, pristupe, postupke.
Sadržaj knjige
Autor se potrudio prikupiti i zorno prikazati najbolju svjetsku praksu, dati konkretne upute na primjerima poznatih 60 kompanija kakve su Dell, FedEx, American Express, Hewlett-Packard, Levi Straus, Starbuck i dr. Neke od tih tvrtki počele su provoditi program DOPa devedesetih 20. st., no, široke aktivnosti su započete tek početkom 12. st. Svijest o potrebi „činjenja dobra“ kroz redovno poslovanje oblikovana je u novi svjetski pokret, ukoričena u standarde djelovanja (ISO 26000, SA 8000, GRI...).
Poglavlja knjige:
1.Šest najčešćih područja ulaganja u društveno dobro
2.Promoviranje društvenih ciljeva (rastuća svijest i briga o društvu)
3.Marketing povezan s društvenim ciljem (donacije kroz udjel u prodanim količinama)
4.Društveni marketing (podrška kampanjama za promjenu ponašanja)
5.Korporativno dobročinstvo (filantropija)
6.Volonterski rad za zajednicu
7.Redovno poslovno djelovanje temeljeno na povišenoj društvenoj odgovornosti
8.Praktični modeli (25) za povezivanje tvrtke i društvenog cilja
9.Preporučeni praktični savjeti (10) tragateljima za donatorima i partnerima u DOP-u
Korisnici knjige
Ovakva knjiga će odlično poslužiti:
•Top-menadžerima, poduzetnicima, državnim dužnosnicima, rukovoditeljima u institucijama;
•Menadžerima razvoja, menadžerima ljudskih resursa, menadžerima kvalitete u tvrtkama;
•Studentima visokih poslovnih škola i fakulteta;
•Rukovodstvima, zapsolenima i aktivistima udruga, nevladinih organizacija, ustanova....
DOBRO JE ČINITI DOBRO! Za posao, za zajednicu!

Preveo(la)
Mira Armour
Nakladnik/ci
ISBN
978-953-6807-39-0
Uvez
meki
Godina izdanja
2009
Broj stranica
289
Format
24 x 15 cm