40100014907

OSNOVE MARKETINGA - 4. europsko izdanje

35,00
31,50
Najniža cijena u zadnjih 30 dana: 35,00 
dostupno
Uvez Uvez: meki
Godina izdanja Godina izdanja: 2006

O knjizi OSNOVE MARKETINGA - 4. europsko izdanje

Tvrtke koje su danas uspješne imaju jednu zajedničku odliku. Poput Nikea, njihov uspjeh proizlazi iz usredotočenosti na kupce i velikog ulaganja u marketing. Ove tvrtke u potpunosti su predane otkrivanju, usluživanju i zadovoljavanju potreba klijenata na čvrsto definiranim ciljnim tržištima. One potiču svakoga unutar organizacije da proizvede visoku kvalitetu i veću vrijednost za kupca, što dovodi do visoke razine zadovoljstva medu kupcima. Ove organizacije znaju da će, ako se pobrinu za svoje kupce, uslijediti profit i udio na tržištu.
Marketing se temelji na kupcima. Kupci su ključni element marketinškog sustava. Svatko od nas je kupac u svakom području ljudske interakcije, od potrošnje usluga u obrazovanju i zdravstvu, na pošti pa sve do letenja povoljnim zrakoplovnim kompanijama, kao i u svakoj financijskoj transakciji, od kupovanja keksa do mobilnih telefona. Stvaranje vrijednosti i zadovoljstva kupaca nalazi se u srži suvremenog marketinškog razmišljanja i prakse. Iako ćemo definicije marketinga detaljnije istražiti nešto kasnije u ovom poglavlju, možda je najjednostavnija definicija sljedeća: marketing je pružanje zadovoljstva kupcima za određeni profit. Cilj marketinga jest privući nove kupce obećavajući im veću vrijednost, te zadržavanje sadašnjih kupaca kroz pružanje zadovoljstva...

Preveo(la)
Maja Martinović
Nakladnik/ci
Uvez
meki
Godina izdanja
2006
Broj stranica
958
Format
27x20

Od istog autora

-10%MARKETING FOR HOSPITALITY AND TOURISM (eng.)Antikvarijat
9,56 10,62 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,62 
-10%PRINCIPLES OF MARKETING - eight edition (eng.)Antikvarijat
9,56 10,62 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:10,62 
-10%SUOČAVANJE S KAPITALIZMOMAntikvarijat
14,34 15,93 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:15,93 
-10%MARKETING U JAVNOM SEKTORU - put do bolje izvedbeAntikvarijat
17,92 19,91 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:19,91 
-10%UPRAVLJANJE MARKETINGOM (12. izd.)Antikvarijat
29,86 33,18 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:33,18 

Najprodavanije iz kategorije

-10%KARL MARKSAntikvarijat
7,17 7,96 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:7,96 
-10%DAVID I GOLIJATAntikvarijat
10,75 11,95 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:11,95 
-10%KRAJ ČAROLIJEAntikvarijat
11,95 13,27 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:13,27 
-10%PRIRUČNIK ZA ODRŽIVOST KULTURNE BAŠTINEAntikvarijat
15,53 17,25 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:17,25 
-10%CRNI LABUD 2. IZDAntikvarijat
21,50 23,89 
Najniža cijena u zadnjih 30 dana:23,89