- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- društvene znanosti
- pedagogija
- PEDAGOGIJSKA ISTRAŽIVAČKA PERSPEKTIVA
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost

PEDAGOGIJSKA ISTRAŽIVAČKA PERSPEKTIVA
O knjizi PEDAGOGIJSKA ISTRAŽIVAČKA PERSPEKTIVA
Knjiga "Pedagogijska istraživačka perspektiva" je druga knjiga iz trilogije "Pedagogijska perspektiva". Prva knjiga pod naslovom „Pedagogijska teorijska perspektiva. Značenje teorije za pedagogiju kao disciplinu i profesiju“ izišla je 2015. godine. Treća knjiga pod naslovom "Što nastava jest. Odnos poučavanja i učenja iz pedagogijske perspektive." je u pripremi. Mnogobrojni su uzroci neizgrađene pedagogijske istraživačke perspektive. Je li krucijalan uzrok ukorijenjen u nedostatnoj teorijskoj refleksiji pretpostavki empirijskih istraživanja u pedagogiji, odnosno metoda empirijskih istraživanja koje pedagogija preuzima od društvenih znanosti? Temeljno pitanje glasi jesu li istraživači u pedagogiji svjesni rekurzivnog utjecaja metoda na predmet pedagogije, kao i toga da su one uzrok velikog broja pseudo-empirijskih istraživanja u pedagogiji, odnosno da se u njima kriju razlozi zbog čega empirijska istraživanja u pedagogiji ne doprinose generiranju novih spoznaja o odgoju. Knjiga: "Pedagogijska istraživačka perspektiva" sadrži odgovore na mnoga pitanja vezana za pedagoška empirijska istraživanja obrazovanja. Među ostalim i odgovor na pitanje: Što refleksivna metodologija jest i kako ona može doprinijeti daljnjem razvoju pedagogijske istraživačke perspektive? Knjiga je sadržajno namijenjena svima koji se bave pedagoškim empirijskim istraživanjima, dakle pedagozima znanstvenicima (posebno znanstvenim novacima i asistentima), studentima pedagogije, diplomiranim pedagozima, studentima doktorskih studija, kao i znanstvenicima drugih znanstvenih disciplina. Svima njima ova knjiga, uz ostalo, nudi kriterije po čemu su empirijska istraživanja obrazovanja specifično pedagogijska, odnosno što je "pedagoško" u istraživanju odgoja i obrazovanja. Time su stvoreni uvjeti i za objektivnije procjene doktorskih disertacija i znanstvenih projekta u području pedagogije.
Od istog autora
