- Lista želja
- Prijava
- 0
Košarica Vaša košarica je prazna
- Naslovnica
- ekonomija
- multilevel marketing
- U POTRAZI ZA PROFITOM - vodič prema trgovačkom i marketinškom uspjehu
- alternativna područja
- arhitektura
- audio izdanja
- časopisi
- društvene znanosti
- ekonomija
- enciklopedije / leksikoni / priručnici
- erotika / seks
- hobistika
- humor
- knjige za djecu
- književnost
- lektira
- multimedijalna izdanja
- ostala izdanja
- poklon galerija
- politika
- pomorstvo
- popularna znanost
- povijest
- prirodne znanosti
- publicistika
- religija / mitologija
- rječnici / gramatike / strani jezici
- strane knjige
- stripovi
- tehnika / inženjerstvo / građevina
- turizam
- udžbenici
- udžbenici strukovnih škola i fakulteta
- umjetnost
U POTRAZI ZA PROFITOM - vodič prema trgovačkom i marketinškom uspjehu
O knjizi U POTRAZI ZA PROFITOM - vodič prema trgovačkom i marketinškom uspjehu
Billa Sykesa predstavio mi je jedan od savjetnika u Institute of Directors u Londonu. Budući da je Bili bio Britanac koji je živio u Sjedinjenim Američkim Državama, a ja Amerikanka koja je živjela u Velikoj Britaniji, uočili smo slične probleme i mogućnosti s kojima se poduzeća suočavaju u međunarodnoj trgovini.
Institut je znao na koji način moje poduzeće Intrinsic Marketing savjetuje i obučava u svrhu poboljšanja prodaje i organizacije izvoza, pa su mislili da bi nam Bili mogao donijeti korisnike koji su željeli razviti trgovinu ili licenčne odnose u Sjedinjenim Američkim Državama i obratno.
Bili i ja od samog smo početka pomno promatrali teškoće s kojima su se poduzeća susretala u poslovnom razvoju. Zbog čega nisu uspijevali? Što im je pomoglo da uspiju? Baš kao što uspješni ljudi imaju neka zajednička obilježja, tako ih imaju i uspješni poslovi.
Određena zajednička obilježja pojavljuju se i u manjim i u većim poduzećima, bez obzira na to kojim se poslom bave: proizvodnja, usluge, profesionalne skupine. Željeli smo proširiti glas o uspjesima kako bi ta obilježja mogla prihvatiti sva poduzeća i oblikovati ih prema svojim potrebama. Činilo se bespredmetnim svaki put izmišljati toplu vodu kad su razrađena načela već postojala.